-999 VOTE-
Tuğrul'a mesaj yazmamın üstünden on üç buçuk saniye geçmişti ki telefonum çalmaya başladı.
(Lamba Direği arıyor)
Şaşırtıcı.
"Efendim en sevdiğim insan evladı?"
"Bana bak şuan Marmaris'teyim iki gün sonra direk buluşuyoruz."
"Peki buradan da açıklardım ama sen bilirsin."
"Kapa çeneni geri zekalı kim bilir ne boklar yedin yine."
"Aşkolsun kalbimi kı-"
Yüzüme kapadı. Öküz herif yüzüme kapadı.
Whatsappa girdim.
Siz
İnşallah marmariste yüzerken yosunlar ayağına dolanır, ahtapot da kafana yapışır ve benim belamın seni çarptığını anlarsın.Aha bak görüldü yaptı. Valla görüldü yaptı ya. Şaka gibi.
Telefonumu kapatıp koltuğa fırlattım ve listemi defterden yırtarak cebime sıkıştırdım. Şimdilik bu kadarı yeterliydi.
Lanet olası bir mesele var. Halletmem gereken ama bir gıdım halletmek istemediğim.
Annem.
Şöföre çıkacağımızı haber verdikten sonra etrafta kalmış yemeklerden birkaç tane aşırıp mideme gönderdim.
Düşününce açıkmıştım, acıkınca yerdim. Hayat bu kadar basit.
Bugünün tarihine telefondan baktım. 19 Haziran mı?
Yedi milyon şey yaşamış gibi hissediyorum ama sınavın üstünden sadece iki gün geçmiş. Şaka mı kaka mı anlamadım.Bir an önce şu doğum günüm gelseydi de arık dünyayı ele geçirme yolumda ilk adımımı atsaydım.
Akşama doğru eve geçtiğimde huzurlu bir ortam bekliyordum. Ne bileyim annemin yaşam koçu ile pilates veya aşk meşk yaptığı, hizmetlilerin salonda toz alırken dedikodu yaptığı bir ortam.
Ama onun yerine şarap kaderlerini tokuşturulduğu altın günü varimsi zengin salak kadınlar topluluğu gününe denk gelmiştim. Bu perşembeleri değil miydi ya?
Normalde olsa kapıdan koşa koşa kaçardım. Ama normalimiz artık değişmişti. Ve bana bu salak kadınların faydası dokunacaktı.
Hepsini güzelliğim ile büyülemem lazım. Üst kata bir uğrayalım o zaman.
Üst kata çıkarken Maria dibimde bitmişti.
"Anneme haber verme ben zaten aşağıya geleceğim Maria. Elbise odası neredeydi?"
Senelerdir kendimi o odadan uzak tutsamda artık girmek lazımdı malum.
Elbise odasına adım attığımda buradaki kıyafetlere harcanan para ile binlerce insana yardım edilebileceği aklıma geldi ve bir kez daha iğrendim. Her şeyin para olduğu şu dünyadan.
İğren tabii ama işine gelince Mercedese aşık olursun.
İç ses kapa çeneni. İnsan değil miyiz hepimiz aynıyız işte.
Kendi içimde kavgamı bir kenara bırakıp iddialı elbise bulmak için askıları dolaşmaya başladım.
Siyah veya kırmızı giymeyi düşünüyordum. Hem ben bir hanımefendiyim mesajı vermeli hem de dünyanın güzelliğime kurban olmasını sağlamalıydım.Annem her ne kadar beni götürdüğü partilerde biblo gibi sergiliyor olsa da istekli bir şekilde sergilenen biblo olmak daha farklı olacaktı.
Giyeceğim elbiseyi bulduktan sonra süslenmek için de bir on dakikamı harcadım. Ancak bir ruj bir de eyeliner çekiyordum zaten başka her şeye üşenirdim. Saçlarımı düzleştirdikten sonra hazırdım.
Annem mutluluktan birkaç gözyaşı bile dökebilirdi. Ne kadar da güzel.
Maria benim geçirdiğim evrim karşısında şok olmuş dururken kapıdan çıkıp merdivenleri inmeye başladım.
Ay lanet topukluları unutmuşum.
Üç saniyede odaya geri dönüp ayakkabı dolabıyla bakıştım. A-ha.
Ayağıma kazık yiyerek alınmış olan şu stilettoları da geçirdikten sonra tamamen hazırdım.Şükür yahu tükendim artık..
Şimdi film çekmeye hazır mısınız?
Filmin adı: Dünyayı Ele Geçirecek Kız
Konusu: Sıçmık mıçmık şeyler.
IMBD puanı: 9.9Topuk seslerinin yankılandığı holden salonun giriş kapısına yaklaştım. Kapının yanında duran hizmetliler saraya giriyormuşum gibi salon kapısını iki taraftan açtı.
Ve içeri ilk adımımı attığım an bana dönen kafalar, herkesin gözlerindeki bakışlar... İşte bunlar filmimi hak edeceği yere getiren sahnelerdi
Şurada bir saçımı savurayım da tam olsun.
Selam sosyete dünyası.
Aden Rose Heard seni ele geçirmeye geliyor.
-Şey mi duyuyorum ne; bu ne be bölüm nefes aldım, verdim, bitti seni acımasız yazar.-
-Üzgün değilim arkadaşlar çünkü çok mükemmel bir bölüm yazdım iki üç güne görüşürüz artıkın-
-Benim çatlak okuyucularım bölümler her gün gelmeye devam ediyor sadece üç gün sonraki bölüm efsane ondan şeettim. Allah sizi ahsjsjs.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...