81.9

5K 367 81
                                    

TARİHİMİZİN EN UZUN BÖLÜMÜ AQ TÜKENDİM.
-Heloğ üç gün sonraya yeni laptobumu elime alacağım diye umuyorum inşallah o zaman gelince üzülmeyin bebeklerim bölümleri böyle aksatmayacağım. Bir ünili olarak ölüyor olsam da değeriniz büyük akwjwns-

Buraya yorum yığdırın özledim. Okulda ilk gününüz nasıldı bea?


"Hasiktir."

Karşımdaki üç metre boy sekiz metre genişliğe sahip insandışı yaratığa bakarken yutkundum.

"Beril buradan nasıl kaçacağız?"

Beril koluma tırnaklarını saplayıp tıslarken karşımızdaki yaratık da bize ellerini çıtırdatarak yaklaşmaya başladı.

"Bok kaçarız gerizekalı. Ciddi sıçtık şuan. Kalıbına tüküreyim ben senin. Halimize bak."

Hiçbir şey yapmamıştım ki ben...
Suçsuzdum...

Yani şöyle bir üstünden geçecek olursak;

-2 saat önce-

"Kanka arkadan gelen yok değil mi?"

"Hayır gerizekalı."

Üstümdeki takım elbisemi bir kez daha kontrol ettim ve vücudumu dikleştirdim.

"Hadi biraz eğlenelim."

Beril söylene söylene peşimden gelirken zar seslerinin ve caz müziğinin kulaklarımıza ziyafet verdiği Casinocuğumuza girdim.

Ben kumarı gereksiz bulurdum. Hakkın olmadan kazanılan parayı da. Ama buradaki tüm insanlardan iğreniyor olduğum için onların paraları alıp sokaklarda saçmak veya bağışlamak hiç de kötü olmayacaktı.

"Beril filmlerdeki gibi masalara bodoslama dalalım bence."

"Tabii kesinlikle öyle yapmalıyız. Neyse ilk çipleri alalım."

"O ne be."

"Gerizekalı yuvarlak şeyler var ya ondan bahsediyorum. Küçücük bir şey 1000 dolar falan."

"He onlar. Tamamdır hemen gidip parayı saçalım üstüne."

Beril umutsuzluğuma içten içe kahrolurken yüzüme yerleşen şeytansı gülümsemeyle ona baktım.

"Bugün Aden ablanın dünyayı nasıl ele gerçidiğini izleyeceksin Beril Karahan. Puhahahahaha."

Karıştırmayın sakın demin ki kötü kadın kahkahamdı.

.
.
.

"Anthony benimle aynı masada olmak banka hesaplarına büyük zarar verecek."

Masada duran viski bardağındaki kolamdan büyük bir yudum alırken Anthony'nin kahkahanın karşılık verip kartlarıma göz attım.
Elim sağlam gözüküyordu. En azından otuz dakika önce öğrendiğim poker bilgilerine göre konuşacak olursak.

Ah şuan nerede olduğumdan bahsetmedim değil mi?
Hemen otuz sört saniyede açıklayayım:

Masalarda oynarken Anthony kankamla tanışmış ve bendeki şeytan tüyüyle onum kanına sızmıştık. Tabii Anthony kankam etrafında korumalarla gezen cool biri olduğundan bir müddet sonra üst seviyenin de üstü gözüken değişik mekanlarda dolaşmaya başlamış karşımdaki beyaz saçlı amcacıklarımla masada milyonlar üzerine bahis koyuyor oluverip çıkmıştık.

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin