Yatağımda yatmış elimdeki kağıtla bakışıyordum. Yüzüme aptal bir sırıtma yapışmıştı.
Hangi manyak, anonim olarak konuştuğu birine lys mata iki gün dala ders notu yollardı?
Çılgın ya.
Aahsjaksks.Papatyanınsapı: Abi adamın dibisin asdhajwıqjd.
Hadesinselenası:
Papatyanınsapı: Sevdiğim kız falan?
Papatyanınsapı: Seni tanımasam ciddi olduğunu sanırdım ama bence sınav kafana vurmuş ahsjsjs.Hadesinselenası: Neden seni sevmek imkansız mı?
Papatyanınsapı: Bu konuşma nereleri gidiyor diye kendime bir sormam lazım.
Hadesinselenası: Nerelere gitmesini istersin söyle de halledelim.
Papatyanınsapı: Asfgshs.
Papatyanınsapı: O küçük kız kimdi?
Papatyanınsapı: Kardeşin falan mı?Hadesinselenası: Öz kızım, üçüncü karımdan doğma.
Hadesinselenası: Kim olabilir Allah aşkına sjajdjsm.Papatyanınsapı: Ya susar mısın sınava kalmış iki gün her ihtimali beynim değerlendiriyor.
Papatyanınsapı: Bu arada adının hadesin selenası olduğunun farkındasın değil mi?
Papatyanınsapı: Selenanın hadesi değil.
Papatyanınsapı: Bunun mantıklı bir açıklamasını yapmanı bekliyorum.Hadesinselenası:...........
Hadesinselenası: Hesabı açtığım gün 400 soru matematik 100 soru fizik 200 soru biyoloji çözmüştüm.Papatyanınsapı: Yeterince mantıklı.
Papatyanınsapı: Neyse ben şu notlara çalışayım.
Papatyanınsapı: Stalkerımdan gelme biricik hediyelerim.
Papatyanınsapı: İyi geceler.Hadesinselenası: Kolay gelsin.
Hadesinselenası: Gitmeden önce son bir ricam var.
Hadesinselenası: Mümkünse hep düz suratlı gezmeye devam et.
Hadesinselenası: Gülümsemeni ve kahkahanı kalan insanların görmesine izin veremem. Fazla mükemmel.Yaklaşık üç dakika telefonun ekranına bakakaldım.
Nerelere gidiyorum ben yine?.
.
.Ben demiştim değil mi?
Vektörler girecek demiştim.
Uzay da girdi gerçi.
Yani kişiliksizlik dediğin de bu kadar olmaz be.
Ösym.
Cidden sana söyleyebilecek kelime bulamıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...