169.10

14K 829 247
                                    

Burak Tokoğlu olmaz.
O çocuk abazanın önde gideni.

Meriç Yıldırım zaten etrafındaki kızların popolarına ve göğüslerine bakmaktan bana mesaj yazmaya vakit bulamaz.

Sıradaki isim Yalçın Yılmaz.
Allah korusun yemin ederim.
Tüm kıro zengin tavırların bütünleşmiş hali çocuk. Ayrıca bunun sevdiği vardı sanırsam. Oh şükür.

Aslında takibi kafedeki küçük kızdan yürütsem şimdiye her şey hallolmuştu.
Tabii salak gibi kızın nasıl gittiğine bakmak yerine elimdeki kağıda bakmak ile meşgulken o yok olmuştu.

Bu camiada da öyle bir çocuk görmedim hiç.

Eh lanet.

Kaç isim kalmış?

13.

Hadi bakalım.

.
.
.

(WhatsApp yükleniyor)

Kaç aydır whatsappı sildim derseniz emin değilim. 5 ay?

Neden instagramı silmeden whatsappı sildin derseniz, whatsapp benim serçe parmağım,instagram ise aort damarım. Lazım yani.

Tüm sene instagrama kaç saat harcadın dersiniz günün altı saati falandır en fazla abartmayalım.

Yatağımın üstünde dağıtmış olduğum kağıtları toplayıp bir kenara koydum. Bunları sabah sağlam bulursam şanslıydım. Sevgili yardımcılar odama girip her şeyi ben uyurken toplamaya bayılıyordu.
Aman neyse.
Uykum vardı yahu.
Matematik fena girmiş, akşamki program da tüketmişti.

Hadese de cevap yazmamıştım. Tam bir öküz gibiydim.

Papatyanınsapı: İyi geceler.

İnstagramdan çıkıp yüklenmiş olan whatsapptan hesabımı açtım. Hay açmaz olaydım. 10963 MESAJ NE LAN?

Telefon kapandı lanet girsin.

Eeeh sen de kenara atılmayı hak ediyorsun paramı çalıp hakkını vermeyen piç.

Ama tabii ki de seni kibar bir şekilde yandaki komidine koyuyorum. Sana o kadar parayı boşuna mı verdim. Pardon da hiç öyle israfkar zengin triplerine giremem.

Yarın okul var mıydı ya?
Tabii ki vardı. Mükemmel okulumuz velileri soyarak kazandığı parayı makul göstermek için okul kapansa bile lysden önce bize destek vermeye devam ediyordu.
Whatsapptan saat kaçta başlayacağını bulabilirdim aslında.
Fakat whatsappa girersem en az yirmi dakikamı yerdi.

O yüzden kafamı yastığa koydum, gözbandımı geçirdim ve uykuma odaklandım.

.
.
.

12 Haziran Pazartesi. Aklıma kazınmış bir gün.

Bu günün ne özelliği vardı diyeceksiniz. Dün akşam yatmadan önce ben de öyle düşünüyordum.
Sonra rüyamda Hades ve Selena ile buluştum.
Selena hadese meyve tabağından servis yapıyordu. Tabağa vurup düşmesini sağladım.

"Napıyorsun sen gerizekalı, hadesin kölesi misin? Git iyilik falan saç etrafa."

Aynen bu cümleyi kurdum. Evet.

O da bana bakıp çemkirircesine bağırdı:

"Seni sürtük benim hadesimden uzak dur !"

Ben ağzım açık kalmışken bu sefer hades yattığı yerden kalkıp pelerininin altından bıçak çıkardı.

"Selena benim sevdiğime hakaret edemezsin geber lanet olasıca!" deyip Selena'nın gözünü bıçakladı.

Bu ikisini  izledim bir müddet. Selena hadesin kollarına yığıldı, hades onu yere atıp tekmeledi falan.
Sonra bu manyak bana yaklaşıp elini yanağıma koydu.

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin