Beni gör?
Seni görmeliyim?
Sen neredesin?
SEN KİMSİN?Düşün beyin.
Bu güne kadar kaç kişi stalkladın düşün.
Kim seni yakalamış olabilir.Papatyanınsapı: En son bana kafayı yedirteceksin.
İnstagramda kendi hesabımdan fake hesaba geçiş yaptım. Stalkladığım çoğu kişiyi hala takip ediyordum.
293 takip mi? Yuh bana yuh.
Bunların arasından da bir eleme yapacak sonrasında ise gittiğim her yerde etrafı yerdeki sigara izmaritine kadar inceleyecektim.
Hadesi bulacaktım.Bir kişinin senin her adımını bilmesi sen o kişinin adını bile bilmiyorken pek de eğlenceli değildi.
Yanlış anlaşılmasın stalklamak çok eğlenceli bir şey. Tabii genelde sadece stalklayan için böyle.
Hades, hades, hades.
Yeter artık ağzına sıçacağım..
.
."Abi sınava kalmış dört gün millet hala neden okulda ?"
"Herkes senin gibi zeki olduğundan hocalara soru sormaya gelmiş mükemmel arkadaşım."
Fizik hocasının soru çözüm sırasında on üçüncü olan Beril isyan modundaydı yine.
"Eeeh tamam sus be."
Son zamanlar onun üstüne çok gitmiyordum. Matematikten yediği kazık sonrası tıp hayallerini rafa kaldırmaya doğru hareketlendiğinden herkese fazla atarlıydı.
"Kanka bir şey söyleceğim."
"Ne var lanet olası?"
"Stalkerım çıktı lan."
Kafasını gömdüğü fizik kitabını havada uçuşurken gördüğüm an yanlış zamanda yanlış bir şey söylediğimi anlamıştım. Ama artık çok geçti.
Beril ışınlanarak boğazıma yapışmıştı.
"Lan ben sana demedim mi stalklama milleti, biri senin peşine yapışacak, sapı soyu belirsiz kişiler bunlar. Psikopatın teki çıkar da böbreğini falan çalarlarsa ne yapacaksın beyinsiz. Allah'ım sana geliyorum. Sınava kalmış dört gün şu kızın yediği boklara bak!"
Ellerinden kurtulmaya çalıştım.
"Khankhhhh nefhshhshs alalmhhrhhs öhöhöhohöho."
"Dua et sınav dört gün sonra. Yoksa çoktan öldürmüştüm seni. Sınav da girsin ondan sonra öldüreceğim. Daha çok acı çek beyin özürlü."
Yav he.
"Tmm kes."
Kimya kitabımı aldım ve öğretmenler odasına yöneldim. Yakup hoca ya benim olurdu ya da kara toprağın. Ben okula boşuna gelmedim aq.
.
.
.Otobüs durağına FBI kaçağı gibi gittiğim doğrudur. Karşıdan geçen arabanın içindeki bebeğe kadar inceliyorum.
Beni kesen biri var mı, anlamak için 15.40 ta geldim durağa. Benim gibi bir insan 13 dakika otobüs bekleyecek. Bakınız yani.
Karşı duraktaki çocuk potansiyel hades olabilir miydi? Bana aşırı bakıyordu ama fazla kendini beğenmiş duruyordu ve hades öyle biri olamazdı.
Peki ya şu köşedeki gözlüklü. Yok abi bana baktığı bile yok bunun. Elindeki biyoloji kitabına gömülmüş zavallı.
Şu cafelere bir göz atayım dışarıda oturup bana bakan varsa. Veya camdan bakıyor da olabilir.
Her ihtimali bulacağım lan.
Ben ki bir çocuğu mezuniyete giderken görüp instagramda mezuniyet etiketiyle o çocuğu bulmuş insanım. Yaklaşık beş saat sürmüştü tabii ama orayı geçelim.Of çocuk ne taştı.
Ana konuya odaklan Aden.
Yine azdın.Hadesinselenası: Günüm seninle ayıyor Aden'im. Ne de güzel beni arıyorsun sen.
Hadesinselenası: Yalnız karşı duraktaki çocuk abaza gibi sana bakıyor sinirlenmeye başladım amk.Kafayı yiyeceğim. Cidden kafayı yiyeceğim.
Papatyanınsapı: Hades çık ortaya sana bir öpücük vereyim güzel çocuk.
Hadesinselenası: Kandıramazsın beni tatlı kız.
Papatyanınsapı: Şuan ne fark ettim biliyor musun?
Papatyanınsapı: Bir sevenim var o da anonim amk.Hadesinselenası: Yok eben amk.
Hadesinselenası: Okuldaki kız kim?
Hadesinselenası: Geçen masalarına oturduğun çocuk.
Hadesinselenası: Gerçi pek içime sinmedi kendisi.
Hadesinselenası: Erkek milletine güven olmaz.
Hadesinselenası: Kankamsın derler sonları belli, evlilik dairesi.Papatyanınsapı: Abi Tuğrul ile aynı tuvalette sıçtık biz.
Papatyanınsapı: Ona baktığım an ilk abazalığını sonra sıçarkenki o halini en son da yakışıklılığını fark ediyorum.
Papatyanınsapı: Taş çocuk valla.Hadesinselenası: Ne desem kararsız kaldım ahwhwjsı.
Hadesinselenası: Çocuğa yavşıyor musun sen?Papatyanınsapı: Genelde köprücük kemiğine yavşarım onun. Dolaylı yoldan düşünecek olursak dediğine çıkıyoruz sanırım ajsjsjs.
Hadesinselenası: Çok konuştuk yine bak otobüsün gidiyor.
Hadesinselenası: Seni kendi ellerimle bırakacağım güne kadar otobüslerde takıl.Kafamı kaldırdığımda otobüs ile yine aynı duruma düşmüştüm. Bu şoföre kafa atacağım he.
Papatyanınsapı: Tşk ama ben o sevgilim var arabam var aşkitoşkom beni bırak, kızlarından değilim.
Otobüse binip arkaya geçtim.
Boş yer yoktu.
Lanet.
Tükürdüğümü yalatacaksın 71T.Papatyanınsapı: Hala neden bana sardığını anlamış değilim.
Papatyanınsapı: Ben iki aşk mesajına gönlünü kaptıran bir kız değilim.
Papatyanınsapı: Odunun önde gideniyim.
Papatyanınsapı: Öyle filmlerdeki gibi çiçekli böcekli aşk yaşamam.
Papatyanınsapı: Dur şimdi yaşayacağım aşkı söylemeyeyim +18 sjsjsjskqjsj.
Papatyanınsapı: Ama temsili şu diyebiliriz:
Papatyanınsapı:
Hadesinselenası: Tövbe tövbe demeyeceğim.
Hadesinselenası: Bana uyar yani.
Hadesinselenası: Asdhdjsjs.
Hadesinselenası: Ama onu bunu bırak da gerçek şu ki:
Hadesinselenası: Ben öyle çiçek böcek için ölen bir kız isteseydim burada olmazdım.
Hadesinselenası: Hala beklemezdim.
Hadesinselenası: Hala sevmezdim.
Hadesinselenası: Belki seni tanımadığım sanıyorsun ama,
Hadesinselenası: Sadece dışarıdan gördüğümde bile senin içini görebiliyorum.
Hadesinselenası: Açık kitap gibi olduğundan değil.
Hadesinselenası: Benim gibi olduğundan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...