169.1

17K 1.2K 195
                                    

Eve varalı on beş dakika, annemin dırdırını başımı şişireli otuz beş dakika olmuştu.

Cevap vermekle bile uğraşmayıp odama çıktım ve çantamı yatağa fırlattım.

Her gün beynimi doldurmasından bıkmıştım artık. Umursamamazlık da bir yere kadar size dayanma gücü veriyordu.
Her şeyden çok batan da bana derdini açtığını sanması, bunu bir anne kız etkinliği olarak görmeseydi.

Hah.
Anne kız.

Elimde titreyen telefonum ile daha da derin yerlere dalmadan kendime geldim.

   (Bir yeni bildiriminiz var.)

   Telefonun şifresini açmadan önce Turkcell'in internet paketiniz bitti mesajını görmemek için birkaç dakika dua ettim. Paketimin yenilenmesine 23 gün kala internetim bitmiş ise derdimiz büyük demekti.

Sakinim, tamam, derin nefes alıyoruz, parmak izimizi okutuyoruz.

Oh be sadece instagrammış. Şükür.

Hmmm.

İnstagram DM mi çok da aktif olarak kullandığımı söyleyemezdim. O yüzden görmüş olduğum mesaj pek de hayra alamet değildi.

Hadesinselenası: Günaydın bayan.

Kullanıcı adının geçmişimden kalan anıları hatrına bu şahsı tanımaya karar verdim.

Papatyanınsapı: Gün aymış mı güneşmiymiş mi?

Hadesinselenası: Kullanıcı adımdan bile daha korkunçtu farkındasın değil mi?

Papatyanınsapı: İnsanları ilk dakikada soğutmak gibi bir hobim vardır. Özellikle tanımadığım ve  başıma iş çıkarmalarıyla uğraşamayacak olduklarımı.

Hadesinselenası: Bunu senin gibi bir stalkerdan duymak kalbimi acıttı.

Stalker mı? Stalker olduğumu nereden biliyordu bu?

Papatyanınsapı: Oo merhabalar Beril Hanım bugün de can sıkıntınızı yeterince gidermiş isem siktirip gidin ve kendi hesabınızdan yazın. Gerizekalı stalker olduğumu sadece sen biliyorsun  niye bu kadar çabuk kendini açık ettin ahshahs.

Hadesinselenası: Çünkü ben Beril değilim. Stalkerını stalklayan bir manyağım.

Ah.

Çok hoş.

StalkerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin