-Lanet wattpad adam gibi çalış sinirliyim aq Hades yüzünden bir de sen uğraştırma-
Öğleden sonra saat ikiye doğru odama giren, filmlerdeki bilgi işlemci tiplere benzeyen adam ile heyecanım daha da arttı. Bu iş olacak gibi yahu.
"Size nasıl yardımcı olabilirim efendim?"
Ciddi surat ifademi takındım ve ellerim birleştirerek çenemin altına sabitledim.
"Bu yapacağın şeyin aramızda kalmasını istiyorum sevgili eeeeee?"
"Adım Mert efendim."
"Sevgili Mert. Bir de mümkünse bana Aden diye seslenmeni isteyeceğim. Resmiyeti fazla sevmem."
Aslında resmiyeti gayette severim fakat bu adamdaki tipe kanım bir anda ısınmıştı. Ayrıca biliyorsunuz, gizemli şeyler yapmasını istediğiniz kişilerin kanına girecektiniz, onlara kendinizi sevdirecektiniz ki bu sayede işinizi sağlama alasınız.
"Bana instagramdan birini bulmanı istiyorum Mert. Umarım hackleme işleri falan filmlerdeki gibi oluyordur çünkü buna çok fena ihtiyacım var. Bana yapabileceğini söyle."
Önümde duran naneli limonatama uzandım ve büyük bir yudumu mideme gönderdim.
"Sanırım halledebiliriz Aden Hanım."
Gözlerimi gözlerine diktim.
"Aden."
Lan adam benden yirmi yaş falan büyüktü, bana öyle seslenmesi kendimi garip hissettiriyordu.
"Bir şey içer misin?"
Başını olumsuz anlamında salladıktan sonra odadaki küçük toplantı masasına laptopunu koydu ve ekranını açtı.
Ay heyecan yaptım yemin ederim.
Arkadan müzik mi açsam, daha da havaya gireriz."Şöyle bir şey var ki istediğiniz kişiyi IP adresinden nerede olduğunu bulabilirim ama kalan bilgiler büyük ihtimal bizi aşar. Ayrıca IP adresi her bir dakikada değiştiği için yeni aldığınız bir mesajı kullanmamız gerek."
(%65 sallıyorum bilgisi olan varsa sussun Ahwjwjejw)
"Tamamdır."
Telefonu çıkardım ve instagrama girdim. Adama şifremi de vermeliydim şimdi. Lanet. Neyse sonra değiştiririz.
Hadesle olan geçmiş konuşmalarımızı ss alarak silmiştim. Akıllı bir bayanım. Sonuçta Sevgili Mertceğizimin gözü kazara Hades ile olan konuşmalarımıza kayabilirdi.
Sonra ise deli damgası yerdim. Üzücü şeyler bunlar.
Papatyanınsapı: Sa.
Genelde bana anında cevap yazardı mükemmel hadesciğim. Bugün bir yamuk yaparsa ağzına sıçarım o malın.
Hadesinselenası: As.
Mert'e bakışlarımı çevirdim ve parmaklarını izledim
Tövbest.
O ne be.
Saniyede üç tuşa basıyor ve gerçek manada söylüyorum.Oha bu sayılar yazılar ne amk çinceyi çözmek daha basit.
43 saniye sonra adam Entera bastı ve bam!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stalker
HumorHayata bir Aden Rose Heard molası. Tanıtım: Nasıl olmuştu ben de bilmiyordum. Senelerin stalker'ı ben, sahte hesabımdan sahte bir hesap tarafından stalklanmış ve ifşa yemiştim. Şaka gibiydi. İsminin hatırına cevap verdiğim sahte hesabı hayatıma alma...