>Rosie Collins, 16 yo<
Tohle jsem já - Rosie Collins.
Je mi šestnáct a od svých šesti let bydlím v Kanadě. Chodím na střední do prváku a musím říct, že je to tady naprosto úžasný. Když jsme se sem přistěhovali, chybělo mi LA, ale teď... už bych se tam dobrovolně nevrátila. Začala jsem nový život, který miluju. I přesto, že mám ty nejsuprovější kamarády, co si můžete přát, mi jeden člověk stále chybí - Justin.. Můj nejlepší kamarád z dětství.Možná některé z vás bude zajímat, co ráda dělám.. Těžká to otázka. Nejradši ze všeho asi trávím čas s přáteli a rodinou. Taky miluju hudbu a všechno, co se jí týká. Občas chodím i běhat, ale jak už se říká, nic se nemá přehánět. Nebo zbožňuju jídlo. Jsem člověk, co je fakt nejvíc ujetej na sladký, nemohla bych bez něj žít.
Povím vám i něco o vzhledu. Mám krátký kaštanově hnědý vlasy, kousek nad ramena. Jako asi každá holka se maluju - preferuju přirozenost, nikoli tunu make-upu. Jo a ještě jsem zapomněla zmínit, že miluju oblečení, kterého mám fakt neskutečně hodně. Ale žádný uplý šatičky, ze kterých vám kouká celá prdel.. sorry, styl děvka vážně nepodporuju.
Řekla bych, že moje postava je tak nějak středně vysoká - mám asi 166 centimetrů. Jinak si o sobě myslím, že nejsem zrovna vychrtlá, ale ani silnější. Prostě zlatá střední cesta..
A tohle je moje mamka - Mellanie Collins. Všichni jí říkají Mell. Je to ten nejúžasnější a nejmilejší člověk na světě. Prostě anděl!
Tohle je moje sestřička Ellen. Je o deset let mladší než já, tudíž jí je momentálně sladkých šest. Na první pohled možná působí jako andílek, ale nenechte se zmást.. Je to ďáblík! Umí bejt totálně ujetá a občas se chová děsně retardovaně. Fajn přiznávám.. já někdy taky.
I přesto všechno, jí mám nesmírně moc ráda. Ona je takový sluníčko, co vám vždycky zvedne náladu.
Někteří z vás se možná ptají na tátu, kterého bohužel nemám. Z většiny si na něj přesto pamatuju. Odešel přesně poté, co se narodila Ell - jinak ségře neříkám Ellen, ale Ell. Vlastně ani nevím, proč už nás nechtěl. Pokaždé, když se zeptám mamky, nechce se o něm a jeho odchodu bavit..
>Justin Bieber, 18 yo<
Justin je nejlepší kamarád Rosie z dětství. Je mu osmnáct a myslí si, že mu patří celej svět. Je to arogantní idiot, kterému je všechno u prdele. Jediný, co má v hlavě je chlast, děvky a párty. Dělá jeden průser za druhým, ale jelikož jsou jeho rodiče bohatý, vždycky ho z toho nějak dostanou. Dřív takový nebyl, ale lidé se mění..
Ahojky. Tak máte tady pár postav. Další přidám za chvíli. Doufám, že se líbí 🖤
ČTEŠ
>do you remember?<
ספרות חובבים>Rosie je holka, co se jako malá musela přestěhovat s rodiči do Kanady. Musela opustit své přátele ale hlavně nejlepšího kamaráda Justina, se kterým trávila dřív všechen svůj čas. V Kanadě začala nový život a postupem času byla zase šťastná. Na Just...