>8 (she's a school bitch)<

4.2K 107 14
                                    

Dnes jsem se vzbudila zase nějak kolem desátý hodiny. Je to docela pozdě ale já šla včera spát v jednu takže proto. Zavítala jsem do kuchyně kde jsem se rychle nasnídala. Nespěchala bych tolik ale zítra chci mít už pokoj hotový, tak všechno musím stihnout dneska. Potom jsem šla do koupelny kde jsem udělala to jako vždy. Však to všichni znáte. Oblékla jsem si volnou modrou mikinu a černý džíny, které byly na kolenou roztrhlé. Ještě Fila boty a vzala jsem si i batoh. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a vydala se na cestu. Odemkla jsem garáž a nastoupila si do svého auta. Ano je mi 16 a mám auto. Ale jen takové to pro teenagery. Vypadá takhle.

Je celkem malé, ale mě to stačí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je celkem malé, ale mě to stačí. Když jsem tam dojela zašla jsem do spoustu obchodů s doplňky. Všechno bylo strašně pěkný. Fakt bych jim to nejradši vykoupila. Svůj pokoj bych chtěla sladit do bílo šedé. Myslím, že by to mohlo vypadat hezky. Když jsem měla tři obrovské plně tašky věcí, rozhodla jsem se to zanést do auta. Byly už dvě hodiny odpoledne a já dostala hlad. Zašla jsem si do KFC kde jsem si koupila hranolky a stripsy. Ještě nějakou omáčku a kolu. Najedla jsem se a pak pokračovala v nákupu.

Chtěla jsem jít k nějakému malému obchodu, když v tom mi zapípal mobil. Podívala jsem se a byla tam zpráva od mamky. Prej jedou s Ell do hračkářství a pak na hřiště. Pokračovala jsem dál a prohlížela si u toho instagram. Najednou jsem ucítila jak do mě někdo vrazil, no nebo spíš já do něj. Ano tohle se mi děje pořád. Fakt mě to ani nepřekvapuje. Spatřila jsem fakt vysokou blondýnu co měla nohy jak dvě špejle.

"Omlouvám se, byla to moje chyba" řekla jsem slušně a chtěla jít dál.
"No tak to mi je jasné, že za to můžeš ty. A zlomila jsi mi nehet!" zakřičela a utekla ona. Co to je za krávu?!

A sakra! Kde mám mobil? Podívala jsem se vedle sebe a on ležel na zemi. Měl trošku prasklé sklo. No super. Zvedla jsem ho ze země a šla si dokoupit to co jsem potřebovala.

Domů jsem přijela asi okolo páté odpoledne. Z auta jsem vytáhla všech šest velkých tašek, plných věcí. Odnesla jsem je do pokoje a začala si ho zdobit. Tak tohle zabere minimálně tři hodiny.

Slyšela jsem bouchnutí dveří. Asi už přijeli. Nijak mě to ale nevyrušilo a já pokračovala v tom co jsem dělala do teď. Když konečně všechno bylo na svém místě, tak jsem si oddychla. S výsledkem jsem ale byla víc než spokojená. Ten můj pokoj byl opravdu velký a tak jsem tam mohla mít úplně všechno co jsem kdy chtěla. Mám i takovou menší šatnu.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
&gt;do you remember?&lt;Kde žijí příběhy. Začni objevovat