Jak Jullie řekla, tak taky udělala. Přesně v šest na mě už zvonila. A to vážně ani o minutu dýl. Šla jsem jí otevřít. Měla na sobě fialovou sukni a bílý crop top. Já zatím oblečená nebyla. Proto jsem rychle běžela zpátky si vybrat svůj outfit. Nechci nic extra, prostě jen něco v čem se budu cítit dobře. Koukala jsem do skříně fakt zase strašně dlouho. Nemůžu nechat Julls stát dole věčně tak si už musím něco vybrat.
Nakonec jsem zvolila tohle. Jo je to trošku odvážnější ale nevadí. Mě se to líbí. Prostě trošku potrhané kraťasy a přes to síťované "šaty"."Trvalo ti to snad věčnost" Jullie se začala smát, hned jak jsem sešla dolů.
"No jo no" zasmála jsem se a ještě si k tomu vzala obyčejné černé vansky. Potom jsme šly do garáže, já nastartovala auto a jely jsme směrem party. Máme sice trošku zpoždění ale to nevadí.Dojely jsme tam a party už byla v plném proudu. Všude spoustu lidí totálně na mol, zápach trávy a cigaret a lidí co se na sebe sápali jak pijavice. Občas si říkám jestli jsem vůbec normální. Že mi prostě takovéhle věci nic neříkají. Rozhlédla jsem se kolem, ale Jull už nikde neviděla. No super, zase mě tady nechala.
"No zdaaar" někdo na mě zakřičel a zasmál se. Byl to Justin. Docela smrděl tou hnusnou trávou.
"Ty jsi zhulenej? Děláš si prdel?" zadívala jsem se mu přitom do očí.
"Co blbneš. Nejsem. Jako jo trošku jsem si dal ale jsem v pohodě. Dneska se neožeru musím tu na tebe přeci dohlížet" mrkl na mě. Nakonec jsem mu to věřila, protože to co říkal dávalo smysl a mluvil i normálně.
"No já nemám v plánu dělat nic takovýho" řekla jsem a vydala se někam dál. Tuhle větu si zapamatujte. To jsem tomu ještě věřila. Jenomže potom se to nějak zvrtlo. Trošku hodně. Nebo spíš kurva hodně..."Hej Rosie, vsadíš se o něco?" uchechtl se Chris, který ke mě najednou přišel.
"No já nevím, podle toho o co" řekla jsem ale celé se mi to nějak nezdálo.
"Vidíš tamtu holku?" ukázal před nás a já přikývla.
"Když ji do dvou minut sbalim, tak vypiješ na ex čtvrt flašky vodky, a jestli ne, tak já vypiju půlku. Tak co říkáš?" zeptal se. Co to sakra? On už je asi ožralej, že ho napadají takový píčoviny.
"A to jako proč?" zeptala jsem se nechápavě.
"Notaak, bude prdel.." upřeně se na mě zadíval. Sice na mě tohle neplatí ale má pravdu. Jednou můžu zkusit něco jinýho.
"Tak fajn" řekla jsem a on šel za tou holkou. Seděla jsem na židli a dívala se na ně. Něco jí říkal a pak se přiblížil a šeptal ji něco do ucha. Zatím neuběhla ani minuta a já se fakt začínala bát, že tohle prohraju. A taky, že jo. Asi o 10 sekund později se začali líbat. Tak to byl skvělej nápad."Prohrálas" uchechtl se, když za mnou přišel zpátky.
"Dalo se to čekat" falešně jsem se zasmála i když mi z toho do smíchu moc nebylo.
"Tady" podal mi tu flašku. Zhluboka jsem se nadechla a začala pít. Tak tohle je v prdeli. Ale bude ještě víc.Když jsem to dopila začala jsem se smát jako debil a on taky. Chytla jsem ho za ruku a táhla k baru kde jsme objednali další pití. Ani nevím co to sakra bylo. Jediný co vím je, že jsem pila, pila a pila. Pořád jsem se smála a jen tak tancovala. Taky jsem cítila, že se na mě pořád sápali nějaký kluci. Jenomže já byla ožralá a bylo mě to nějak jedno.
"Dej si Rosie" řekl ani nevím kdo a podal mi nějaké pití. Kopla jsem to do sebe a pak to všechno začalo. Byla jsem tak strašně ožralá, že jsem dělala takový píčoviny co by mě nikdy ani ve snu nenapadly.Vylezla jsem na stůl tak aby na mě všichni viděli a začala tancovat. Kroutila jsem se tam jak striptérka u tyče. Rozvázala jsem si boty a někam je hodila.
"Ouuuuuu" všichni křičeli. Já se kroutila dál. Začala jsem si svlékat i ty průhledné šaty. Točila jsem s nima nad hlavou a všichni řvali ať pokračuju. Já byla úplně blbá takže jsem je samozřejmě poslechla. Šaty letěly opět někam do prdele. Pak jsem věnovala pozornost kraťasům. Vytáhla jsem si je trošku nahoru a lezla mi z nich půlka prdele. Pak jsem je rozepla a už si je chtěla sundat. Jenomže mě někdo chytl a hodil si mě přes rameno.
"Buuuuuu" začali všichni křičet. Ten dotyčný tomu ale asi moc pozornost nevěnoval a šel se mnou někam pryč.
"Kdooo jsii?" ptala jsem se ho ale neodpovídal mi.
Pak už jsem jen cítila jak jsem spadla do něčeho měkkého a upadla do říše snů.Ráno mě vzbudila strašná bolest hlavy. Měla jsem pocit, že mi asi praskne. Chtěla jsem se podívat kolik je hodin. Pak mi ale došlo, že nejsem v mém pokoji. Rozhlížela jsem se kolem sebe a pořád mi to nedocházelo. No a pak jsem se podívala vedle sebe.
"Kurva, kurva, kurva" začala jsem nadávat a vyšilovat když jsem viděla spícího Justina v posteli se mnou. Snažila jsem si vzpomenout na včerejšek ale vůbec mi to nešlo. Měla jsem úplně vymytej mozek.
"Už jsi vzhůru?" zasmál se Justin. Jemu je do smíchu? Proboha já si musím vzpomenout co se stalo.
"Justine my j-jsme sp-polu spal-li?" musela jsem se ho na to zeptat. Můj hlas se strašně třepal a koktala jsem. Doprdele hlavně ať řekne, že ne jinak se jdu zastřelit.
"Ježíši Rosie, jasně že ne. Neboj" zase se začal smát. Já musela taky, protože mi fakt spadl kámen ze srdce.
"Včera jsi to fakt rozjela" řekl a přitom se posadil. Já na něj hodila nechápavý výraz.
"Co tím jo myslíš?" podívala jsem se na něj.
"No ožrala ses jako hovado a pak jsi skoro dokončila striptýz na stole. Zrovna když sis chtěla sundat kraťasy tak jsem tě vzal a odtáhl sem" řekl. Panebože?! Tohle jsem dělala? Musela jsem se plácnout do čela.
"Běž si dolů vzít prášek. Je v poličce v kuchyni" řekl a já se zvedla. Mířila jsem si to ke dveřím ale pak mě něco zarazilo. Co to mám doprdele na sobě?! Proč mám volný, bílý tričko? Pamatuju si, že jsem přišla v něčem jiném.
"Jo převlíkl jsem tě" uchechtl se Justin když viděl, že si prohlížím můj outfit. Cože do hajzlu?!
"P-počkej ty jsi m-mě viděl ve...?" zase jsem koktala ale než jsem to stihla doříct skočil mi do řeči.
"Jop viděl jsem tě ve spodním prádle" znovu se tak debilně uchechtl.
"Děláš si prdel Justine?!" začala jsem vyšilovat a on se mi strašně smál.
"Mám se taky slíknout do trenek ať máš klid?" podíval se na mě a smál se dál.
"Ne to je dobrý. Tohle se začíná nějak zvrtávat" řekla jsem a pak radši šla směrem dolů.
"Ale prdel máš dobrou" zakřičel na mě. To je idiot. Chytla jsem do ruky knížku, která ležela na zemi a mrskla jí po něm.
"Idiote..." ještě jsem dodala a pak už vážně šla dolů.Doufám, že se líbí 🖤🖤🖤
ČTEŠ
>do you remember?<
Fanfiction>Rosie je holka, co se jako malá musela přestěhovat s rodiči do Kanady. Musela opustit své přátele ale hlavně nejlepšího kamaráda Justina, se kterým trávila dřív všechen svůj čas. V Kanadě začala nový život a postupem času byla zase šťastná. Na Just...