Domů jsem došla okolo 12 hodiny a měla fakt hroznej hlad. Hned jak jsem si vyzula boty, jsem zamířila k ledničce a začala se v ní přehrabovat. Moc tady toho není no. Otevřela jsem mrazák a tam na mě vykoukla pizza. Vytáhla jsem ji a dala ji do trouby. Tak a teď musím deset minut počkat. Dlouho jsem si už nedávala masku tak bych to mohla napravit. Nějak extra si na takový věci nepotrpím abyste si nemysleli, že jsem nějaká namyšlená pipina ale je mi to příjemný tak si to na ten ksicht občas dám. Navíc kdo by nechtěl mít hladkou kůži že? Šla jsem k sobě do pokoje a ze stolu s líčením vytáhla všechny masky co mám.
Přemýšlela jsem jakou si dát ale jelikož je podzim a já nemám žádnou s dýněma tak si dám tu s medem. Je to barvou nejvíc podobný dýni tak proto. Jop tohle je moje přemýšlení. Pěkný že. Přešla jsem do koupelny, masku otevřela a dala si všechno na obličej. Pomalu jsem to rozetřela a šla si na chvíli lehnout. Vzala jsem si do ruky mobil a držela jsem si ho ve vzduchu přímo nad obličejem. Prohlížela jsem si fotky na Pinterestu a hledala si podzimní tapetu, když v tom jsem mobil nějak pustila a spadl mi přímo do ksichtu kde jsem měla tu masku. Docela to bolelo ale to jsem teď neřešila. Víc mě štvalo, že mám celej mobil špinavej a postel trošku taky. Zvedla jsem se a šla si ho nějak utřít. V koupelně jsem vytáhla vlhčený ubrousky a utřela ho. Podívala jsem se ještě do zrcadla a zjistila jsem, že jak mi ten mobil spadl na tričko tak ho mám celý zapatlaný taky. Aghhhh... Může to být ještě horší?! Tričko jsem si svlékla a chodila po baráku zatím jen v podprsence. Topovka toto. Vrátila jsem se do pokoje a položila mobil na stůl. Šla jsem si do skříně pro nový tričko ale ucítila jsem smrad. No to snad ne. Kurva já spálila už i tu pizzu!!!
Mamka s Ell přijeli zase až nějak ve tři a já do tý doby byla o hladu. Můj oběd skončil u suchýho, tvrdýho rohlíku kdyby se někdo náhodou ptal. Prostě když jsi blbá, tak jsi blbá no. Mamka naštěstí přivezla nákup a mě nějakej salát, tak jsem ho do sebe hned hodila. Jak už víte na zdravou stravu si úplně nepotrpím ale celkem to ušlo. Hele nebudu si radši stěžovat, ten rohlík bych znova jíst nechtěla. Šla jsem do svého pokoje a sedla si ke stolu s make-upem. Ani nevím co mě to popadlo ale prohlížela jsem si svůj obličej. Snažila jsem se na něm hledat pořád nějaký chyby, tak jak to holky dělaj. Proč se Justinovi nelíbim? Protože nemám vychrtlý tváře jak Kylie? Protože nejsem jak kostra? Protože nejsem blondýna? Nevím. Vytáhla jsem si růžový stíny a strašně výraznou růžovou rtěnku. Napatlala jsem to na sebe a ještě si dala na řasy asi tři vrstvy řasenky. Znovu jsem se prohlížela a taky se vyfotila. Teď bych se mu líbila? Sakra co to blbnu. Tohle nejsem já. Musím se mít ráda taková jaká jsem a nepotřebuju se někomu zalíbit. Nebudu se měnit jen kvůli němu. Takže holky neblbněte a mějte se rády, každá jsme krásná. Všechno jsem to ze sebe smazala a domalovala si jen tu řasenku.
Zrovna jsem ležela na posteli když v tom zaťukala mamka.
"Rosie začni se chystat, v 6 přijde návštěva" mrkla na mě a už chtěla zavřít dveře.
"Coo? Už zase? Kdo přijde tentokrát?" zastavila jsem ji a vrátila se zpátky. Jako nebudu lhát, ty návštěvy mi už lezou krkem. Poslední dobou tu pořád někdo je.
"No pozvala jsem na večeři Pattie a toho jejího přítele ať ho trochu poznáme. Jo a asi přijde i Justin" řekla a pak už vážně zavřela dveře a odešla. Cože sakra?! Jak jako, že přijde Justin? Tohle je snad noční můra a asi mi to právě vyrazilo dech. On a v našem domě? Nikdy!
Podívala jsem se na mobil kolik je hodin. Je čtvrt na šest takže bych se mohla jít aspoň trošku učesat. Vypadám fakt nechutně. Vzala jsem do ruky hřeben a pročesávala si své krátké vlasy. Dneska jsem je měla trochu vlnitý. Potom jsem přešla do šatny a přemýšlela co si vzít. Nekecám ale stála jsem tam nejmíň 10 minut. Zase to moc hrotim! Vytáhla jsem takový modrý šaty a nacpala se do nich. Už mi jsou trošku menší ale pořád se do nich vejdu. Jo mimochodem vypadaly takhle.
ČTEŠ
>do you remember?<
Hayran Kurgu>Rosie je holka, co se jako malá musela přestěhovat s rodiči do Kanady. Musela opustit své přátele ale hlavně nejlepšího kamaráda Justina, se kterým trávila dřív všechen svůj čas. V Kanadě začala nový život a postupem času byla zase šťastná. Na Just...