>55 (you fuckin' bitch)<

1.6K 57 12
                                    

Došel jsem domů a z kapsy vytáhl mobil. Šel jsem do pokoje a sedl si na postel. Vytočil jsem číslo Kylie. Fakt se mi strašně nechtělo jí volat ale je to správný. Tý jsem posral život taky, tak bych se měl aspoň trošku starat. Ale ona mě ani zdaleka nezajímala tak jako Rosie. Nikdy mě žádná holka nenahradí Rosie. Protože ona je nenahraditelná a vždycky bude. Chvíli jsem to nechal vyzvánět ale nezvedala to a tak jsem to típl.

Zkoušel jsem jí volat tak 6 krát a nic. Fajn seru na ní. Já se chtěl aspoň trochu zajímat ale když o to nestojí tak už to není můj problém a celkově mi to je jedno. Ať si dělá co chce.
"Za půl hodiny je večeře tak se laskavě aspoň trochu svátečně obleč" řekl mi otec, který opět vtrhl ke mě do pokoje. Nojo pořád. Ani nečekal na odpověď a už byl pryč. Akorát, že za sebou ani nezavřel. Fakt miluju když rodiče neumí zavírat dveře. Podle mě to dělaj naschvál, protože tohle už není fakt možný. Vytáhl jsem si ze skříně moji jedinou bílou košili, ehm fuj, a k tomu rifle. Nějak jsem to na sebe hodil a už na to seru. Už teď vypadám jak kokot. Po chvíli jsem šel dolů a 'užíval jsem si' Vánoce přesně tak jak to každý dělá. No i když žraní něčeho co mi ani nechutná a sedění v obýváku a čumění do stropu asi není úplně užívání si. No to je jedno. Stejně všichni z těch Vánoc dělaj až moc velký haló. Každej pořád říká jak je hezký, že se sejde celá rodina a tak ale já bych byl teď mnohem radši někde v hajzlu s Chrisem a zapíjel to a nebo seděl u Rosie. Moje rodina je zvrácená a já mám pocit, že už s nima ani nejsem rád. Všechno se hodně změnilo, ale tolik, že už se to do normálu nikdy nevrátí. Na to je až moc pozdě.

O dva týdny později (úterý)
Dneska je druhej den po prázdninách co jdem do školy. Včera jsme byli taky ale to jsme se skoro neučili, takže se to ani moc nepočítalo. S nechutí jsem vstal a šel si vyčistit zuby. S Kylie jsem mluvil jen jednou a to včera. Jediný co mi řekla je, že na žádnej potrat nepůjde. No výborný. Tak to ale ať potom nečeká, že se o to děcko budu starat taky. Když si ho chce nechat tak ať si ho nechá ale já si na žádnýho tatínka hrát nebudu. Jo a ještě jedna novinka. Otec už o tom ví. Zjistil to zhruba před týdnem a to já ani nechápu jak. Nejdřív se skoro ani nenadechl jak z toho byl hotovej a pak jsem si to zase pěkně odskákal jako vždycky. Brutálně mě zmlátil a myslí si, že jsem Kylie znásilnil. Což není vůbec pravda, protože ona to se mnou vždycky chtěla. A co se týče Rosie, byl jsem u ní jenom třikrát. Víckrát mě tam její máma nepustila. Je na tom pořád stejně blbě a doktoři jí prej moc šancí nedávají. Pokud se do dvou dní neprobudí tak už se prý nevzbudí nikdy. Že už to prej trvá moc dlouho. Takže pokud to nějak nezvládne tak jí odpojí a nechají zemřít což je totálně šílený a nikdy se to nesmí stát. Jakoby teď jsem s tím nějak smířenej jelikož pořád nějak doufám a tuším, že se probudí ale jestli mi umře tak ses tím nesmířím nikdy. Hlavně když vím, že to je celý moje vina. Takže jestli to Rosie nepřežije tak si asi půjdu hodit mašli.

Cesta do školy byla přímo vyčerpávající a skoro jsem za tím volantem usnul. Musel jsem myslet pořád jen na ní. Dneska za ní jdu. Což bude taky možná naposled pokud se neprobudí. Je to nechutná představa. Nejhorší je ta bezmoc, že nemůžu prostě nic dělat. Nemám ji jak nebo čím pomoc. A tak mě zbývá jen čekat a čekat. Zaparkoval jsem před školou a vešl dovnitř. Všichni se na mě tak debilně dívali. Už zase. Úplně stejně jako včera. Jen jsem nad tím protočil očima.

Šel jsem do svojí třídy na matiku a sedl si úplně dozadu k oknu jako vždycky. A už jsem jen čekal až přijde i Chris. Včera mi řekl nějaký tajemství. Málem jsem se udusil, když mě to vykecal. Prej se vyspal s Juliettou - s tou kamarádkou Rosie. A jak znám Chrise, tak ji určitě už odkopl nebo odkopne. Je to hnusný no. Kdyby to Rosie věděla, tak zabije i mě za Chrise, že jsem mu to nějak nerozmluvil, ale já o tom předtím nic nevěděl. Když zazvonilo na hodinu tak přišel i Chris. Plácl sebou na židli vedle mě a usnul. Ne teď si nedělám prdel, ale on celou matiku vážně prochrápal. Taky, že mu učitelka hnedka napsala poznámku. Bože tahle stará kráva to zase přehání. Ať se nediví, že ji žáci usínaj ve škole při hodině když nám dává stovky domácích úkolů. Jakoby já je nedělám že jo a taky podle toho vypadaj moje známky ale ten kdo je dělá tak musí být fakt hotovej. A to je jen matika. Vemte si kolik předmětů ještě máme.

Celá škola se dneska nějak strašně pomalu táhla. Měli jsme teď pauzu na oběd a já se vydal hledat kluky. Měl jsem teď anglinu ale jen s Willem, ostatní měli něco jinýho. Will si někam odešel a já si to mířil k záchodům. Ještě jsem zkusil zavolat Chrisovi a Wesovi kde jsou ale nezvedali to. No tak co, prostě budu žrát sám. Beztak zase někde hulej jako minule. Procházel jsem okolo nějaký třídy. Stáli tam nějaký dvě holky ale nevěnoval jsem jim pozornost dokud jsem neuslyšel svoje jméno.
"Kdy to hodláš říct Justinovi? Stejně by na to jednou přišel. Ale s tou Rosie se ti to dost povedlo. Aspoň už ti nebude stát v cestě když možná umře" začala se chechtat Kim. Bavila se s Kylie. Dělaj si prdel? Co se jí jako kurva povedlo? Jak tohle celý myslej? A co mi má doprdele říct?!!!
"Řeknu mu to klidně ještě dneska s Rosie bude stejně už brzo konec. Jakoby nechtěla jsem aby dopadla až takhle, chtěla jsem je jen dát od sebe ale ona si za to může sama" řekla Kylie a já měl dost. Co to mele za sračky? Co to má zase být za její zpíčenou hru? Vletěl jsem tam za nima a šlo vidět, že se dost lekly, protože to nečekaly.

"Musím mluvit s Kylie takže táhni Kim" řekl jsem a ona odešla. Byl jsem fakt děsně nasranej.
"Takže co se ti povedlo a co mám vědět?!" začal jsem na ní zvyšovat hlas ale ona se mi jen tlemila do ksichtu.
"Upss, ty jsi to slyšel?" nadzvedla obočí a zle se usmívala.
"Jo až moc dobře a konečně mi řekni o co ti jde" zakřičel jsem na ní a to už se aspoň trochu lekla.
"Žádný děcko s tebou nemám. Vymyslela jsem si to abych vás rozdělila" mrkla na mě a usmála se. To je taková svině. Měl jsem chuť jí jednu vlepit. Jak tohle mohla udělat?

Asi se mnou budete souhlasit když řeknu, že je Kylie pěkná svině že?

&gt;do you remember?&lt;Kde žijí příběhy. Začni objevovat