>32 (u bitch!)<

3.1K 82 12
                                    

Dneska jsem se vyspala asi nejlíp za celej život. Vzbudila jsem se když už bylo světlo ale ty dvě potetované ruce mě už neobjímaly. Rozhlédla jsem se okolo sebe a pak viděla Justina jak spí zase tam jako předtím. Musel se v noci asi vzbudit a odejít.

"Taky nespíš?" zašeptala Jullie. Otočila jsem se na ní a zívla si.
"Bohužel ne ale jsem docela vyspalá. Nevíš v kolik budem odjíždět?" zeptala jsem se jí a ona si sedla.
"Asi nějak za dvě hodiny" opřela jsem se o loket.
"Rosie, že se mnou prosím půjdeš do lesa? Potřebuju strašně čůrat, ale sama se tam bojím" udělala na mě psí oči a já se jí musela zasmát.
"Tak pojď" chytla jsem ji za ruku a vytáhla do stoje. Teď se smála zase ona mě.
"Ty seš dneska nějaká šťastná" zkonstatovala a usmála se. Myslím, že má pravdu. Jsem strašně šťastná. Jen mě mrzí, že za ním nemůžu hned teď jít a dát mu pusu. Ale na druhou stranu ho docela chápu. Chce si udržet takovou tu pověst fuck boye. Jen doufám, že se to za chvíli změní a žádnej fuck boy z něj už nebude.
"Asi jsem šťastnější než jindy noo" odpověděla jsem Julls a ona pak šla někam hlouběji do lesa.

Zhruba okolo půl osmý jsme si začali balit všechny věci. Měla jsem sebou jen oblečení na dnešek do kterého jsem se oblékla a to že včera jsem hodila do batohu. Ještě jsem si složila spacák a byla jsem hotová. Na sobě jsem měla jen obyčejnou černou mikinu, bílý tričko a šedý tepláky. Po osmý hodině přijel autobus a my si tam dali všechny věci. Postupně jsme si pak šli sednout. Holky seděli opět spolu někde vepředu a já si šla sednout do tý zadní části. Budu sedět zase sama a tak jsem si vytáhla sluchátka. Jenomže pak okolo mě prošel Justin s jeho partičkou. Usmál se na mě a sedl si vedle mě. Kylie na něj vykulila oči a začala se vztekat.
"Justine co to sakra děláš? Přece nebudeš sedět s ní!" vykřikla na něj. Justin jí jen ignoroval a ona se nasrala ještě víc a odešla úplně dozadu.
"Vážně s ní nechceš sedět? Budeš mít akorát problémy" řekla jsem mu ale on mě pohladil po vlasech a zakroutil hlavou.
"To je mi úplně jedno... Ty jsi jedinej člověk se kterým chci teď být" usmál se a já z toho byla hotová. On upřednostnil mě před Kylie. Chtělo se mi z toho brečet radostí.
"Můžu tě obejmout?" zasmála jsem se se slzami v očích. Ani jsem se nedočkala odpovědi, protože on byl ten první co mě objal. Potom jsme si dali do uší každý jedno sluchátko, on si o mě opřel hlavu a chytl mě za ruku. Takhle krásně jsem zase usla a celou cestu prospala.

Když jsme dojeli před školu teprve jsem se probudila. Podívala jsem se vedle sebe a Justin tam pořád byl. Ještě spal. Byl tak strašně moc roztomilej. Autobus už zastavil a tak jsem ho musela vzbudit. Počkala jsem až všichni odejdou ven aby nás nikdo neviděl. Chytla jsem ho za bradu a dala mu pusu. On se trošku zamračil a pak otevřel oči. Když mě uviděl usmál se a dal mi pusu on.
"Jsi krásná" řekl mi a hladil mě ve vlasech. Krásná? Nenamalovaná, neučesaná, oblečená ve vytahaný mikině a pro něj jsem krásná. Tohle mě potěšilo. Jelikož už všichni odešli a my byli poslední tak jsme se zvedli taky a šli si pro věci.
"Chceš odvíst domů?" zeptal se mě Justin. Nejdřív jsem chtěla říct, že jo ale pak mi došlo, že na mě čeká mamka.
"Jseš hodnej ale čeká na mě mamka" usmála jsem se na něj a zatáhla ho za strom. Dala jsem mu ještě pusu ale on se na mě nechápavě podíval. Asi proto, že jsem ho zatáhla takhle sem aby nás nikdo neviděl.
"Víš mamce to ještě říkat nechci" řekla jsem a on se jen usmál. Asi to pochopil a pak jsme se už každý rozešli jinam. Nakonec nám dají volno už celý dnešek a ne jen dvě hodiny z čehož jsem byla nadšená. Přišla jsem k autu a věci si hodila do kufru. Otevřela jsem dveře u spolujezdce a sedla si. Pozdravila jsem mamku a ona mě taky.
"S kým jsi to tam byla?" zeptala se. Cože?! Ona mě viděla.
"Já se jen s někým loučila" usmála jsem se na ní a pak zapla rádio aby to už neřešila. Naštěstí už se vážně nevyptávala za což jsem byla vděčná.

&gt;do you remember?&lt;Kde žijí příběhy. Začni objevovat