>17 (did u see that?)<

4K 110 44
                                    

Přešla jsem do svého pokoje a převlékla se. Je mi úplně jedno kdo přijede ať už babička nebo kdokoliv jiný. Prostě jsem si oblékla bílý, volný crop top a černé tepláky. Je to pohodlný takže se nebudu tlačit v sukni kvůli nějaký babičce, která mě připadá nemá ani ráda.

Seběhla jsem schody dolů a šla si nalít džus. V kuchyni stála Ell v růžových hoooodně formálních šatech. Vždyť vypadá jak kdyby šla někam na ples. Obě jsme se na sebe hned podívali výrazem "děláš si prdel". Pak přišla i mamka. Měla bílou košili a červenou sukni. Samozřejmě nechyběly ani lodičky na hodně úzkém podpatku. Co dělaj proboha? Proč se tak strojej kvůli nějaký s prominutím starý rašpli?
"Jak to vypadáš?" vyděsila se mamka když mě viděla.
"Spíš jak vy dvě to vypadáte. Jste nastrojený jak kdyby měla přijet nějaká královna bože" protočila jsem nad tím očima.
"Okamžitě běž do pokoje a obleč si nějaký šaty. Babička je tady za 15 minut. Přeci tady nebudeš v teplákách" podívala se na mě mamka hodně divným výrazem. Polibte mě prdel třeba obě. I když jsem fakt nechtěla tak jsem se zvedla a šla si obléct šaty. Stejně nechápu, že tak přeháněj. Jsou ujetý. Chtěla jsem si vzít nějaký šaty na doma ale to už by mě máma vykuchala tak jsem radši nechtěla provokovat.

Nakonec jsem si vzala tyhle aby neřekli, že jsem moc domácky oblečená

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nakonec jsem si vzala tyhle aby neřekli, že jsem moc domácky oblečená. Prostě ze sebe udělám debila jak ony.

Domem se rozezněl zvonek. Ještě chvíli jsem seděla v pokoji a koukala se na instagram. Zrovna mi někdo napsal.

Jullie: Omfg, vidělas to??

Me: Co bych měla vidět? :D

Jullie: Novou fotku na ig u Biebera! Každej o tom, co k ní napsal teď mluví. Nejspíš je to o tobě..

Cože?! O čem to sakra mluví? Co zase udělal? Chtěla jsem se hned podívat ale hlas mamky mě vyrušil.
"Rosie okamžitě padej dolů. Tohle není slušný" zamračila se na mě když stála ve dveřích.
"No jo už jdu" protočila jsem nad tím opět očima. Vzala jsem mobil do ruky a šla ke dveřím.
"Nech toho s těma očima a ten mobil si nech tady" rozkázala mi. Mobil jsem hodila od dveří na postel. Divím se, že jsem se vůbec trefila. Zrovna když mě něco strašně zajímá ohledně Justina tak to nemůžu vidět. Jestli tam dal nějakou píčovinu tak mu osobně ukopnu hlavu.

Seběhla jsem schody do kuchyně kde už seděla babička s Ell.
"Ahoj Babi" pozdravila jsem jí a falešně se usmála.
"No ahoj. Kde jsi byla Rose?" aaghhh! Jak já nesnáším když mi někdo řekne Rose! A ona mi tak říká pořád. Určitě to už dělá naschvál.
"Ještě jsem se upravovala" zalhala jsem ale upřímně mi to bylo nějak jedno. Sedla jsem si vedle Ell. Babča pořád něco vykládala a já si připadala jak kdyby mě měla za chvíli prasknout hlava. Stejně jsem ji ani nevnímala. Nedokázala jsem se na nic soustředit. Musím prostě vidět tu fotku.
"Na chvíli si odskočím" řekla jsem a zvedla se od stolu.
"Kam zase jdeš? Já přijela na návštěvu a ty mě úplně přehlížíš Rose!" vykřikla na mě ta stará bába. Jako nedivte se, že ji nemám ráda když se ke mě chova takhle. A to pořád.
"Tak se omlouvám. Příště se tady třeba pochčiju" řeknu jí hnusně a sednu si zpátky. Máma na mě vrhne zlej pohled.
"Tak já radši přinesu tu buchtu" řekla a šla pro ní. Celou dobu tady byla taková hustá, napjatá atmosféra. Každý jsme si vzal na talíř kousek buchty. Všichni to jedli lžičkou a já se o to pokoušela taky ale celý se mi to rozsypalo. Tak jsem to vzala do ruky a jedla to rukou. Opět se na mě ta babča podívala jak na vola. Už ji mám fakt plný zuby. Ani nažrat se tady už nemůžu dneska.

&gt;do you remember?&lt;Kde žijí příběhy. Začni objevovat