Prášek jsem zapila vodou a sedla si na linku. Dost mě znervózňovalo to, že jsem na sobě měla jen to tričko. Bylo mi fakt dost těsně pod zadek a to mi bylo vážně hodně nepříjemný. A navíc jsem měla černý spodní prádlo a to tričko bylo dost průhledný. Slyšela jsem kroky, které se přibližovaly. Ta hlava mě pořád strašně bolela, tak jsem se za ní musela chytit.
"To jsi na tom tak blbě?" zasmál se Justin, který právě přišel do kuchyně. Už jsem chtěla odpovídat když v tom se mi strašně navalilo. Okamžitě jsem seskočila z linky a rozběhla se na záchod. Myslím, že je hned naproti kuchyni a jestli ne tak je to v prdeli. Přiběhla jsem tam a všechno jsem to ze sebe vyklopila.
"Já nevěděl, že je ti až tak blbě. Příště tě nebudu přemlouvat ať sem chodíš. Promiň" řekl když přiběhl za mnou. Chytl mi vlasy abych na nich neměla víte co... Předpokládám, že to vysvětlovat nemusím.
"Není to tvoje vina. Můžu si za to sama, přehnala jsem to" řekla jsem a pomalu se zvedla. Justin mě radši chytil za pas abych nespadla. Jsem fakt nějaká slabá. Dívali jsme se sobě navzájem do očí. Bylo to dost divný. Z jeho očí toho ani moc vyčíst nešlo. Nevyznám se v něm. Je dost komplikovanej. Po chvilce jsem zrak odtrhla, protože už to bylo hodně divný. Justin se najednou jako kdyby vzpamatoval a poškrábal se na zátylku.
"Jdi si klidně lehnout" řekl ale mě se nechtělo. Cítila jsem se už o trošku líp a nechci strávit celý den v posteli.
"Ne to je dobrý. Kam jsi mi dal ty kraťasy?" zeptala jsem se ho.
"Jsou u mě v pokoji na židli" řekl a já se tam vydala. Opravdu tam ležely i s tím černým tílkem, co jsem včera měla na sobě. Vzala jsem to do ruky a přešla do koupelny, kde jsem se chtěla převléct.Sundala jsem si jeho tričko a položila ho vedle sebe. Najednou se rozrazily dveře a já se strašně lekla.
"Vypadni sakra! Co děláš?" zakřičela jsem na něj a zakryla se tím tričkem. Podle jeho výrazu odhaduju, že mě tady nečekal.
"Promiň, promiň. Já nevěděl, že jsi tady" omluvně se na mě podíval. Byl jen v šedých teplákách a tričko neměl. Má fakt zatraceně sexy tělo. Ne Rosie na co to zase myslíš?! Jsi pitomá!!!
Justin šel pomalu blíž ke mě. Zastavil se přede mnou a díval se na mě.
"Dovolíš?" zeptal se a podíval se na svoje tričko, kterým jsem se zakrývala.
"Co blbneš? Chci se převlíct. Jsem skoro nahá" nechápavě jsem se na něj podívala. On se pousmál a to tričko si prostě vzal. Stála jsem před ním jen ve spodním prádle. Ani nevíte jak divný mě to připadalo a hlavně jak jsem se styděla. Musela jsem být rudá jako rajče.
"Víš, že jsi krásná?" usmál se a dal mi pramínek vlasů za ucho. Já nevim jestli si to nějak špatně vyložil ale tohle už je vážně zvrácený. Vždyť já k němu nic necítím. Je to jen kamarád. Je spíš jako můj brácha.
"Justine víš, že jsme jen kamarádi?" řekla jsem mu a trošku si od něj odstoupila. Nedokážu ani popsat jak jsem byla nervózní. Stojím před ním jen ve spodním prádle a vážně nevím co ho může napadnout. Děsí mě to.
"Co když nemůžeme být jen kamarádi?" zeptal se a znovu se ke mě přiblížil. To co řekl mi právě asi vyrazilo dech.
"C-cože?!" vyhrkla jsem ze sebe.
"Jsi krásná Rosie. Vidět tě tady jen v tom spodním prádle mě dovádí k šílenství" řekl a potom udělal něco co bych nikdy nečekala. Přiblížil se ke mě, chytl mě za pas a spojil naše rty. Nebylo to líbání ale jen jedna pusa. Okamžitě jsem se od něj odtáhla a vrazila mu facku. Jestli si myslí, že mě takhle zlbne tak to ani náhodou. Nejsem pitomá a líbat se s mým kamarádem je hodně zvrácený. Hned se chytl za tvář a díval se na mě. Já si vzala do ruky svoje oblečení, které jsem si co nejrychleji oblékla a pak běžela ke dveřím. Nebudu tady s ním. Tohle přehnal a dost mě tím nasral.
"Rosie?! Počkej sakra..." křičel Justin, který běžel za mnou.
"Jdi do hajzlu! Tohle jsi posral..." naposledy jsem na něj zakřičela a pak běžela domů. No jo vlastně. Je sobota a já nebyla celou noc doma! Proboha máma mě zabije kurva.Když jsem byla u našeho domu, co nejtišeji jsem odemkla. Vlezla jsem dovnitř a neslyšela jsem žádné hlasy. Je tady hrobový ticho. Třeba ještě obě spí. Teď se musím hlavně dostat do pokoje. Horší je, že musím jít po schodech, které hrozně vržou. No to je jedno. Stejně to neprojdu potichu tak jsem je prostě rychle přeběhla. Zatím dobrý. Asi mě vážně nikdo neslyšel. Otevřela jsem dveře k sobě do pokoje a pak je hodně potichu zavřela. Sjela jsem po zádech na zem a promnula si oči.
"Můžeš mi vysvětlit kde jsi celou noc byla!?" zeptal se mě něčí hlas. Strašně jsem se lekla. Tak mi to nějak nevyšlo no.
"No já byla..." chtěla jsem si něco vymyslet ale zrovna mě nic nenapadalo.
"Já poslouchám!" řekla máma zase nepříjemně. Nemá cenu jí lhát. Stejně by si to nějak zjistila jako vždycky.
"Fajn. Byla jsem na party, totálně jsem se ožrala a je mi blbě, že se za chvíli asi pobleju. Stačí?" protočila jsem nad tím očima.
"Máš domácí vězení až do odvolání! Docela by mě zajímalo co se to s tebou děje, protože od té doby co jsi zase potkala Justina se chováš hrozně. Jak nevychovanej fracek!" křičela na mě dál. Proboha už dost.
"Máš pravdu, je to zkurvysyn... Pokud to je všechno ráda bych si lehla" řekla jsem a hodila si kabelku s věcma na postel. Mamka se doslova nasrala, praštila s dveřma a odešla. Já se rozvalila na postel a na chvíli se zavřela oči.Potom jsem si do ruky vzala mobil. Měla jsem tam nějaký upozornění z instagramu. Že Justin přidal nový příspěvek.
Co tohle jako je? Nebo spíš ten popisek?! Dělá si ze mě prdel? Chová se zase jako čurák a já toho mám dost. Možná má máma pravdu, že jsem se fakt změnila. Že má na mě blbej vliv. Podívala jsem se ještě na jeho instastories. Měl tam fotku Kylie u které bylo napsaný tohle : You're only girl in a whole world I ever and always love :*
Ani nevím proč ale když jsem si to přečetla z očí mi začaly téct slzy. Jsem tak strašně zmatená. Posledních pár dní se v sobě vůbec nevyznám. Co vlastně chci?! Jo to kdybych věděla. Nejlepší řešení bude asi když se s ním na nějakou dobu přestanu úplně bavit. Jsem totálně zmatená a chovám se jako kráva. Bude to tak lepší...Omlouvám se, že teď nevychází kapitoly ale ve škole to mám strašně náročný. Doufám, že mě pochopíte a snad se vám tahle kapča líbí.
ČTEŠ
>do you remember?<
Fanfiction>Rosie je holka, co se jako malá musela přestěhovat s rodiči do Kanady. Musela opustit své přátele ale hlavně nejlepšího kamaráda Justina, se kterým trávila dřív všechen svůj čas. V Kanadě začala nový život a postupem času byla zase šťastná. Na Just...