>30 (mountain trip)<

3.2K 90 34
                                    

Tak a máme tu pondělí. Moje neděle ani nestojí za zmínku, protože byla neskutečně nudná. Skoro celej den jsem se válela v posteli, jedla a nebo si hrála s Ell. Ještě jsem se trochu učila ale jak jsem zjistila, bylo to k ničemu. Dneska totiž jdeme na celodenní výlet někam do hor a potom budeme někde spát ve spacáku. A v úterý nám dají první dvě hodiny z rána volno, což je super. Když jsem vstala zamířila jsem do kuchyně. Všichni víte, že po ránu nejím ale jelikož pojedeme nejmíň dvě hodiny autobusem tak radši něco sním. Přešla jsem do koupelny jako každé ráno a něco se sebou udělala. Vlasy jsem si nechala dnes rozpuštěné a líčení jsem zvolila jen hodně lehké. V pokoji jsem si zvolila oblečení a ještě nachystala batoh do kterého jsem si dala i nějaké náhradní věci, kdyby pršelo nebo tak. Taky jsem si tam dala powerbanku a sluchátka. Když jsem byla oblečená, vrátila jsem se zpátky do kuchyně a ze skříně vytáhla nějaké sušenky a ovoce, které jsem si vzala taky jako svačinu. Jo mimochodem můj outfit dneska vypadal takhle.

Možná, že to nevypadá úplně jako vhodný oblečení někam do hor ale mě je to pohodlný

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Možná, že to nevypadá úplně jako vhodný oblečení někam do hor ale mě je to pohodlný.
"Už jedete?" zeptala jsem se mamky když přišla s kufry i s Ell za mnou do kuchyně. Bude se mi docela stýskat ale nějak to tady zvládnu. Teda snad.
"Ano, letí nám to za dvě hodiny tak ať tam jsme radši dřív" řekla mamka a roztáhla ruce na náznak abych ji objala. Proto jsem tak udělala.
"Měj se princezno" řekla jsem Ell když jsme se odtáhli a Ell objala taky. Všechny jsme se na sebe usmáli, zamávali si a oni se pak vydali na cestu. Já mám ještě chvíli čas tak jsem sebou hodila do křesla a prohlížela si sociální sítě.

Došla jsem ke škole a byla jsem fakt děsně ospalá. Nejhorší je, že tady ten autobus ještě ani nebyl a tak jsem si nemohla sednout. Stejně se asi ještě prospím, jinak usnu někde v lese. Další blbá zpráva je, že s náma musel jet i někdo starší. A kdo jiný než Justinova třída že? Když autobus přijel, všichni se do něj hned nahrnuli. Zbývalo už jen pár míst a tak jsem si sedla so tý zadní části. Zoe a Jullie si sedli k sobě takže jsem byla sama. Myslela jsem, že si vedle mě sedne třeba Will ale ten byl s Harveyem někde vepředu. Přesně tak jako Zoe a Julls. Vytáhla jsem si sluchátka a našla si nějaký playlist. Najednou okolo mě prošla ta jejich skvělá partička. Všichni šli někam dozadu asi na ty místa pro pět. Nemohla jsem se na něj nepodívat ale překvapilo mě, že se na mě Justin koukal taky a to dost upřeně. Byla jsem z toho nervózní a tak jsem zrak radši odtrhla. Všichni si opravdu sedli tam dozadu a tím myslím, že si tam sedl Justin, Chris, Wes, Kim a samozřejmě Kylie jen abyste věděli o kom mluvím. Pozornost jsem jim už nějak nevěnovala a do uší si nacpala sluchátka. Pustila jsem si tam něco od Ariany a jen tak se dívala z okna a pak jsem postřehla, že jsme se konečně rozjeli.

Tak a dost! Tohle už se nedá vydržet sakra. Vyndala jsem si ty sluchátka a otočila se dozadu. Těch pět tam dělalo příšernej bordel. Pořád tam něco řvali, smáli se jako idioti a pak se Justin dokonce začal cucat s Kylie. Tohle hodně bolí. Neměla bych se tam dívat. Pouštěli si tam taky nějaký písničky ale s prominutím úplný sračky. Všimla jsem si, že nejsem jediná kdo se na ně pořád otáčí. Je nás o dost víc. Když jim tam ale spadlo i něco na zem a udělalo to strašnou ránu, upoutali tím pozornost učitelky. Konečně.
"Co se to tam děje?" zakřičela na ně.
Ty blbečci se začali okamžitě smát a úplně ji ignorovali.
"Ještě jednou vás napomenu a vyhodim vás ven!" zakřičela na ně a už radši drželi hubu. Ale ne na dlouho...

Cesta proběhla hrozně nebo spíš asi nejhůř jak mohla. Asi mě za ty dvě hodiny praskla hlava. Konečně jsme dojeli na místo a já mohla vylézt ven. Všichni už taky byli venku ale samozřejmě se čekalo na tu úžasnou pětici. Udělali tam takový nepořádek, že si to po sobě musí uklidit. Dobře jim tak. Když to měli asi hotový všech 5 vyšlo nasraně ven a sedli si ke stromu.
"Vydržte tady chvilku, hned se vrátíme" řekla jedna z učitelek a šla do nějaký chatky asi něco vyřídit. A co se nestalo?! Justin toho hned využil a vytáhl si svoje nejlepší kamarádky cigarety. Všichni až na Kim si zapálili a pak Wes vytáhl i nějaký chlast a Chris snad trávu. To nemyslí vážně?! Oni bez toho nevydrží fakt ani den. Podívala jsem se na Justina, který mě zajímal z těch pěti nejvíc. On se na mě zase koukal taky. Opět stejně upřeně. Neodtrhl zrak a měl neutrální výraz. Bez jakékoliv emoce. Měla jsem toho dost a tak jsem trošku nadzvedla obočí a nechápavě se na něj podívala. On vyfoukl kouř a pak se na mě tak lišácky usmál. Tohle stačí!

Když se vrátili učitelky, drželi v rukou nějaký mapy.
"Tak teď vás nějak rozdělíme do skupin po čtyřech, dáme vám mapu a podle ní budete muset dojít na jedno místo kde na vás bude čekat další učitel a následně my" řekla jedna z nich. V každém týmu budou dva kluci a dvě holky. A hádejte s kým jsem já? Hah přesně tak. Naštěstí je tam s náma ještě Will což je vážně jediný štěstí. Jako druhá holka je s náma Lorry, taková třídní nemluvka. Prostě se s nikým nebaví a necekne ani slovo. To jsme tým... Učitelky nám podali jednu mapu a samozřejmě si ji do ruky vzal hned Justin, který ji nechtěl nikomu půjčit. Možná si říkáte, že jsem na něj nějaká zlá a že ho už nemiluju ale to není pravda. Jen jsem si uvědomila, že to nemá cenu a s ním to nikam nevede. On není na vztahy. Dělal jak tomu strašně rozumí a já se na něj už nemohla dívat, proto jsem se vydala na cestu sama. Ano bez mapy prostě jsem si to mířila rovně na nějakou cestičku.
"Kam jdeš jako?" zakřičel na mě Justin. Já se nad tím jen uchechtla a šla si dál.
"Jdem za ní nebo se ještě někde ztratí a já kvůli ní nechci mít průser" rozkázal Justin a všichni se rozběhli za mnou. Vážně Justine? Já už nemám ani jméno?
"Jdeš blbě" řekl zase arogantně. Nechci s ním nikam jít to si radši půjdu sama bez mapy. Proto jsem šla dál a to ho ještě víc nasralo.
"Říkám, že jdeš kurva blbě tak se laskavě vrať do píči!" zakřičel na mě a já si říkala, jestli tohle jako myslí vážně.
"Jsi vážně tak vylízanej nebo spíš vyhulenej, že jsi nepoznal, že s tebou nikam nepůjdu ty magore?" zakřičela jsem na něj tentokrát já a zkřížila jsem u toho ruce na prsou.
"Můžete už držet huby a přestat se hádat sakra? Rád bych tam někdy došel" zakřičel na nás tentokrát Will. Na jednu stranu se mu nedivím, protože se tady fakt hádáme jak pěti letý děti.
"Kdyby neměla v hlavě hovno tak by pochopila, že jde blbě do píči" řekl Justin a šel zpátky k Willovi. Lorry na nás čuměla jak kráva a nic neřekla.
"Hlavně, že ty tomu rozumíš co? O co ti jde sakra?" Will si jen povzdechl a pochopil, že tohle bude ještě na dlouho. Sedl si vedle Lorry a chytil se za čelo.
"Mě o co jde? Jsi úplně pitomá do hajzlu. Vím, že mě balíš a, že mě chceš ale to se nikdy nestane tak mě s tím už neser, protože já tě NEMILUJU! A když tě pak takhle odmítnu tak hned děláš uraženou. Nejsem na vztahy kurva akorát bych ti ublížil" zakřičel na mě a asi si z toho musel zase zapálit. Tohle byla poslední kapka. Měla jsem v očích slzy a už jsem se na něj nemohla dívat. Ani minutu!

Vedle mě byla taková skála a tak jsem na ni vylezla. Nebojte nejdu skočit chci si na ni jen sednout a oni ať jdou někam. Všichni tři. Připadala jsem si jak horolezec akorát bez lana. Zase tak nízký to nebylo. Mělo to nějakých asi skoro 7 metrů. Nakonec to bylo hodně. Nevím co mě to napadlo ale za polovinou jsem se už začala fakt bát. Otočila jsem se za sebe a všimla si, že se na mě ani nikdo nedívá. Až potom Will. Okamžitě se postavil na nohy a Justin se na něj podíval výrazem "co kurva děláš" ale pak se na mě podíval taky.
"Zbláznila ses?" zakřičel na mě Justin.
"Kdybys mě nenasral tak by bylo všechno v pohodě. Chtěla jsem od vás mít chvíli klid, nedošlo mi, že to je tak vysoko ale teď už asi neslezu" volala jsem na něj aby mě slyšel.
"Jak můžeš být tak pitomá?" zakřičel a chytl se za hlavu.
"Jsi už do hajzlu idiote!" zařvala jsem na něj taky.
"Rosie tohle není kurva prdel, okamžitě slez dolů" zavolal na mě ale už ne naštvaně. Nechtěla jsem mu na to přistoupit a proto jsem se snažila lézt dál ale to byla ta největší chyba.
"Rosie pojď dolů, vždyť se můžeš zabít" volal na mě ale já už se vážně bála. Neslezu dolů, to se zabiju. Udělala jsem krok dolů ale pod nohou se mi ulomil kus skály. Asi jsem se posrala strachy a taky málem spadla.
"Rosieeee!" křičel na mě dál.
"Já bych ráda šla dolů ale to nejde! Vždyť se zabiju" zavolala jsem na něj se slzami v očích. Ano takhle blbej nápad to byl a takhle blbá jsem. Snažila jsem se posunout zase na trošku lepší místo ale zase se kousek skály ulomil. Tohle je v háji...

Doufám, že se líbí.Jak myslíte, že to dopadne? 🖤🖤🖤 A jelikož vás mám moc ráda tak jsem kapitolkuu přidala už dneska i když měla vyjít zítra🖤🖤🖤

&gt;do you remember?&lt;Kde žijí příběhy. Začni objevovat