V noci mě vzbudila strašná bouřka. Blesky mi osvicovaly celý pokoj a hromy mi nedovolovaly usnout. Docela mě to děsilo. Ano vím, že mi je 16 ale já bouřku neměla ráda nikdy. Už jako malá jsem se jí strašně bála. Prostě se z toho cítím taková nesvá. Nejhorší je, že jsem měla strasnou žízeň ale nemůžu se dojít napít. Z té představy jsem fakt úplně podělaná. Ne Rosie prostě se odhodlej a běž. Co se ti asi tak může stát sakra? Už jsem se zvedala z postele když v tom mě vyděsil strašně hlasitý hrom. Hned jsem si lehla zpátky a přikryla se peřinou. Slyšela jsem jak mi pípl mobil. Vzala jsem ho do ruky. Mám tam zprávu od Justina. Proč mi ale píše ve 2 ráno?
Justin: Neboj :*
Me: Cože? Asi sis spletl číslo...
Justin: Nope. Vím, že nespíš :)
Me: Nechápu prostě :/
Justin: Vím, že nespíš a, že se bojíš, protože je bouřka. Jako malá ses taky vždycky bála a pochybuju, že se to změnilo. Nemáš se ale čeho bát princezno.
Me: Jo přesně jsi to uhodl. I tak zkusím nějak usnout, jsem ospalá. Dobrou :)
Položila jsem mobil zpátky vedle mě. Musela jsem se usmát, že si to pamatuje. A taky, že mi řekl princezno. Myslela jsem jen na tohle a konečně se mi podařilo usnout.
Ráno jsem se vzbudila ještě před budíkem. Venku žádná bouřka už nebyla. I přesto, že jsem se v noci vzbudila jsem byla nějak hodně vyspalá. Proto jsem vstala z postele a hned zamířila do koupelny. Hmm...ty vlasy už jsou takhle nudný. Chce to nějaký jiný účes. Pořád je mám jen rozpuštěný. Vlasy jsem si lehce navlnila a vrchní část vlasů si stáhla do malého drdolu. A je to! Potom jsem se přesunula k sobě a koukala asi milion let do skříně. Nějak moc to řeším. Prostě jsem vytáhla tohle a oblékla si to.
Sice byla bouřka ale venku zima není. Měla jsem pořád dost času a tak jsem se rozhodla, že se zastavím na kafe. Mám na něj fakt chuť a stejně už nemám co dělat. Zamkla jsem dveře a vydala se směrem ke Starbucks. Je to kousek od školy což je fajn. Přišla jsem tam a objednala si to kafe. Paní byla velice příjemná. Asi jako osina v prdeli. Když mi kafe přinesla, šla jsem si sednout ven na lavičku. Vytáhla jsem si mobil a projížděla Instagram. Závislák no.
Zhruba o 10 minut později jsem vstala a šla ke škole.
"Tady jsi ty kurvo" někdo po mě zakřičel. Byla to Kylie. Zabijte mě prosím...
"Uklidni se" řekla jsem jí a fakt se s ní nechtěla hádat. Nebaví mě to.
"Co máš s mým Justinem ty svině?!" zeptala se a vrazila mi facku. Dělá si prdel? Chytla jsem se za tvář a běžela pryč. S ní už nikde nebudu ani minutu.Vběhla jsem hned do školy a hledala záchod.
"Rosie, já se chtěl omluvit za ten vč..." řekl Will když jsem okolo něj probíhala.
"Wille teď ne" odbyla jsem ho a běžela na záchod. Prstem jsem si přejela po koutku pusy a viděla červenou tekutinu. Teče mi krev, no super. Hned jsem se podívala do zrcadla. Na tváři jsem měla červený flek a z koutku pusy mi teklo trošku krve. Ale co tady s těma fackama každý má? To už je druhá od tý doby co sem chodím. Nejdřív Justin a pak tahle barbie kráva. Vytáhla jsem si z batohu kapesníky a jeden si vzala do ruky. Krev jsem si utřela ale i tak šlo vidět, že jsem od někoho dostala do huby. Vlasy jsem si snažila hodit co nejvíc do tváře abych zakryla ten červený flek a ruku jsem si držela u pusy. Asi jsem šla jak debil ale nepotřebuju spoustu zbytečných otázek.Přišla jsem do třídy a sedla si co nejvíc dozadu. Naštěstí si ke mě nikdo nepřisedl za což jsem teď byla ráda. Rukou jsem si podepřela hlavu nebo spíš tu tvář a čekala až začne hodina. A hádejte co zrovna máme...děják. A já se měla učit. Ale umím co? Hovno!
"Postavte se" řekl opět nepříjemně učitel. Všichni jsme se postavili a pak si sedli.
"Tak kdo půjde k tabuli na zkoušení? Aaa... Slečna Collins" řekl a zákeřně se usmál. Nic neumím tak mu prostě řeknu ať mi dá pětku. Nebudu tam stát jak debil a mlčet.
"Já to neumím takže mi asi dejte pětku. Neztrácejte čas zkoušením, stejně vám na nic neodpovím" řekla jsem. On jen nadzvedl ramena a usmál se. Jde vidět, že má radost, že mi může dát pětku.Po hodině jsem se vydala na chodbu. Šla jsem ke skříňce. Odemkla jsem ji a začala si vytahovat učení.
"Kdo to je?" zeptal se mě někdo a zakryl mi oči svýma rukama. Strašně jsem se lekla, protože jsem to nečekala.
"Nevim ale málem jsem dostala infarkt" řekla jsem a dotyčný mě pustil. Otočila jsem se na něj. Byl to Justin, který se na mě usmíval jak sluníčko. No jenomže pak sklopil zrak někam níž. Koukal se na mojí tvář. A kurva! To bude otázek."Co se ti stalo sakra?!" zeptal se nechápavým ale zároveň trošku naštvaným pohledem.
"To nic. Já jen spadla" usmála jsem se na něj a chtěla odejít. Jenomže on mě nenechal.
"To určitě. Nejsem tak blbej abych ti tohle uvěřil Rosie. Kdo ti to udělal?!" podíval se na mě a zkřížil ruce na prsou. Já uhýbala pohledem a přemýšlela co říct. Nechci mu říct, že mi to udělala ona. Vždyť je to něco jako jeho holka.
"Justine neřeš to, nic to není" pohladila jsem ho po tváři aby se trošku zklidnil. Ale moc to nepomohlo.
"Budu to řešit. Tak mi kurva řekni kdo ti to udělal!" zakřičel na mě až jsem se ho lekla. Bojím se ho když takhle křičí. Najednou všechny pohledy směřovaly na nás. Přesně tohle jsem nechtěla. Ale když to chce vědět tak ať to ví.
"Fajn, Kylie!" řekla jsem trošku rozklepaným hlasem.
"To si děláš prdel? Tak to si s ní vyřídím. Nikdo nebude ubližovat mojí princezně!" řekl a rozběhl se pryč. Hádám, že hledat Kylie. Já se plácla do čela. Proč jsem mu tohle vůbec říkala sakra? To si od tý čůzy zase něco vyslechnu...Po škole jsem šla rovnou domů se chystat na tu party. Bylo něco málo po třetí hodině a myslím, že to začíná v sedm. Z ničeho nic mi pípl mobil. Hned jsem se na něj podívala. Měla jsem tam zprávu od Jullie.
Jullie: Půjdeš na tu Jussovu párty? Zoe zas nemůže a já tam nechci bejt sama :/
Me: Jop, v 6 u mě? ;D
Jullie: Budu tam <33
Mobil jsem položila ale ani ne o pět sekund dýl mi opět někdo napsal. Co každej teď chce?
Kylie: Tohle bylo naposled co jsi mu něco takovýho řekla. Víš jak mě kvůli tobě seřval ty blbko?! Teď se mnou nebude chtít minimálně dva dny spát. Děkuju!
No tak na ní mám fakt teď náladu. A ten konec zprávy jako co je? Proč mi to píše a hlavně co je mi po tom?!
Me: Je mi to úplně u prdele jestli tě seřval nebo ne. A tamto je tvůj problém. Nechápu proč mi to píšeš. Ale ty si určitě na sex najdeš jinýho parťáka viď? :*
Po téhle zprávě jsem si tu pindu blokla a opravdu se začala chystat. V šest je tady Julls...
ČTEŠ
>do you remember?<
Фанфик>Rosie je holka, co se jako malá musela přestěhovat s rodiči do Kanady. Musela opustit své přátele ale hlavně nejlepšího kamaráda Justina, se kterým trávila dřív všechen svůj čas. V Kanadě začala nový život a postupem času byla zase šťastná. Na Just...