Probudil mě křik holek hodně brzo ráno. Tak strašně jsem se lekla až jsem z toho vyskočila z postele.
"Kurva co děláte?" došlo mi co to ze mě před nima vyletělo za slovo. Nechtěla jsem být sprostá ale vážně jsem se lekla a vyšlo to ze mě nějak samo. Vlastně ani jsem nechápala proč tak křičely.
"Kurva" zopakovala jedna po mě. No výborný doprdele.
"Haha kurva" začala se totálně tlemit druhá. Dobře tak tohle jsem oficiálně posrala.
"Kurvaaaaa" začala řvát zase nějaká jiná ale tak strašně nahlas, že jsem se k ní musela rozběhnout a dát jí ruku před pusu aby zmlkla. Do pokoje okamžitě vletěla mamka.
"Co to tady má být? A kdo tady mluví tak sprostě?!" začala se hodně rozčilovat a přemítala pohledem z jedné z nás na druhou.
"Rosie nás naučila říkat kurva" začaly se smát všechny a mamka na mě vrhla naštvaný pohled.
"Já za to nemůžu!" začala jsem rozhazovat rukama a bránit se. Ona nad tím jen mávla rukou a odešla zase spát, protože bylo strašně brzo.
"Kur..." chtěla říct to slovo další ale já jí včas zastavila.
"Ať tě to ani nenapadne" pohrozila jsem jí a pak je přesvědčila aby šly ještě spát. Bylo vážně moc brzo. Spaly jsme teprve dvě hodiny. A stejně by mě zajímalo proč tak křičely. Pak se na to zeptám Ell ale beztak to byla nějaká blbost jako obvykle.Holky konečně odešly ale až po obědě. Celý dopoledne jsem si s nima musela zase hrát. Konečně tady byl klid. Už nikdy víc!! Svalila jsem se do křesla a pustila si televizi. Byla jsem tak strašně hotová. Nakonec jsme vstávali už v 7. Takže jsem se ani nevyspala. Asi to doženu teď. Všimla jsem si, že Ell už usla. Mamka říkala, že pojede na nákup a tak ať Ell pohlídám ale když spí tak s ní moc starostí nebude. Aspoň, že teď už je ticho. Vzala jsem si deku a přikryla se jí. Začaly se mi zavírat oči a tak jsem usla taky.
Probudil mě zvuk mýho mobilu. Promnula jsem si oči a podívala se kdo mi volá. Byla to Jullie. Ty jo s tou jsem pěkně dlouho nemluvila. Psala jsem jí jen, že tady budu na víkend ale víc nic.
"Ahojkyy" zvedla jsem to a pozdravila jí. Tak strašně ráda jsem jí zase slyšela. Tohle je další člověk co mi chyběl. Když jsem odlítala, nemyslela jsem si, že pro mě všichni tady budou tak důležitý ale jsou. Nechala jsem tady hodně lidí, kteří se o mě vážně starali a to mě tak trochu mrzí.
"Čauky Rosie, chtěla jsem se tě zeptat, jestli bys se mnou dneska šla na párty? Je to od sedmi" zněla tak strašně nadšeně, že jsem jí nemohla odmítnout i když tohle celý zavánělo problémem. Ale na druhou stranu aspoň si s ní po dlouhý době pokecám.
"Jo jasně, přijď v 6 ať mi pomůžeš se nachystat" vždycky mě docela dobře poradí co si vzít na sebe a většinou se i chystáme spolu.
"Dobře, počítám s tím" odpověděla a položila to. Tak jo jsem zvědavá jak tohle celý zase dopadne. Ale notak Rosie! Jen kvůli tomu, že jdeš na party si myslíš, že se zase stane nějakej průser? Blbost! Další věta, kterou si dobře zapamatujte.Julls přišla přesně v 6. Mamka by mi nedovolila jít a tak jsem jí řekla, že jdem s Jullie na jídlo. Řekla bych jí, že jdu k ní ale to by mi nevěřila, protože bych na to byla až moc nastrojená. Zvolily jsme tyhle outfity.
ČTEŠ
>do you remember?<
Fanfiction>Rosie je holka, co se jako malá musela přestěhovat s rodiči do Kanady. Musela opustit své přátele ale hlavně nejlepšího kamaráda Justina, se kterým trávila dřív všechen svůj čas. V Kanadě začala nový život a postupem času byla zase šťastná. Na Just...