Aici te vom ajuta cu sfaturi şi critici ce îți vor dezvolta capacitatea și stilul de a scrie! Credem în tine și nu spunem că noi suntem experți, dar împreună, putem să clarificăm anumite aspecte greșite și să ne exprimăm liberi părerile.
Pentru a primi o critică complexă, trebuie să completezi formularul:
1. Titlul cărții:
2. Autorul:
3. Genul cărții:
4. Numărul de capitole:
5. Numărul de cuvinte per capitol:
6. Descrierea cărții (se poate pune descrierea propriu-zisă a cărții, dar am prefera doar câteva propoziții pentru a ne da seama pe larg de idee):
7. Criticul:
Sara (SaraDoux)
Ada (AimeePryor)
Gabi (The_Evil_Cronicar1) ~ indisponibilă
Bibi (GabyPopov) ~ indisponibilă
Aura (AuraRSmith)
8. Nota estimată (notele pe care noi le oferim sunt până 5, autoevaluarea și autoestimarea sunt foarte importante pentru un scriitor, dorim să vedem dacă nota oferită prin autoevaluare este aproape de cea oferită de noi):
Totuși, ca să nu existe niciun fel de problemă, avem câteva reguli pe care v-am ruga să le respectați:
1. Așteaptă ca a ta critică să fie postată. Avem și noi o viață personală departe de această platformă și oricât am vrea nu putem să facem critici pe bandă rulantă. Criticile necesită un timp îndelungat, trebuie să fim foarte atente la carte. Dacă vrei o critică complexă care să te ajute, trebuie să aștepți.
2. Nu creea ceartă. Vorbim liber și putem să ne spunem opiniile în limita bunului simț. Dacă consideri că ai fost notat pe nedrept sau ai orice fel de nelămurire referitoare la critică, noi suntem aici pentru a te ajuta cu răspunsuri. Poți oricând să ne spui părerea ta. Nu vrem să primim injurii la adresa grupului sau chiar a noastră și nici amenințări. Dacă situația denaturează vom lua măsuri!
3. Respectul înainte de toate. Noi te respectăm ca și om și dorim același respect din partea ta.
4. Comanda trebuie făcută într-un singur comentariu la acest capitol. Orice altă comandă plasată în altă parte va fi refuzată, iar comentariul va fi șters. De asemenea, dorim ca formularul să fie respectat întocmai, toate punctele sunt importante pentru noi. Nerespectarea formularului va duce la refuzarea criticii!
5. Ar fi de preferat să alegeți un critic, dar nu este obligatoriu. Alegerea criticului este importantă întrucât avem stiluri diferite și moduri diferite de a ,,ataca" problema. Dacă aveți dificultăți în a alege sau nu aveți preferințe, critica o să fie preluată de persoana care are cel mai mult timp și cele mai puține comenzi.
6. Plata pentru fiecare critică în parte o va alege fiecare membru al acestei categorii după bunul plac. Plata nu va fi una grea, va consta în: voturi, păreri, follow. Dacă cerem o părere, avem pretenția să fie bine făcută, două rânduri pline cu inimioare în care spuneți că vreți continuarea nu înseamnă o părere. Noi v-am respectat îndeajuns încât să ne dăm interesul pentru critică, vrem să ne respectați îndeajuns încât să vă dați interesul pentru părere.
7. Nu criticăm cărți care au doar prologul, mai ales dacă acesta are mai puțin de 1500 de cuvinte. Putem face excepții numai în cazurile în care prologul este destul de lung încât să ne dăm seama de anumite aspecte. De asemenea, nu o să citim mai mult de 10 capitole dintr-o carte, oricât de lungă ar fi ea.
8. Nu criticăm cărți din categoria poeziei, intervenind prea mult subiectivism și fiind și prea puține de spus.
9. Pentru a ne da seama că ați reușit să parcurgeți regulile avem și o parola. Dorim ca aceasta să se regăsească în formularul vostru, dar nu sub forma: Parola este X, vrem să fie așezată cât mai subtil. Parola este „nemurire". De asemenea, aceasta va fi schimbată în fiecare zi pentru a ne asigura că nu ați văzut-o în comentariile de dinainte.
10. Înainte de a plasa o comandă trebuie să dați follow grupului EchipaWatt, în caz contrar comanda nu va fi luată în considerare. Verificăm!
11. Dacă lăsați o comandă, iar după ștergeți cartea, anuntați grupul, pentru a evita munca inutilă a criticului nostru. În caz că, critica este finalizată, dar cartea a fost retrasă, și acest lucru nu a fost anunțat, critica nu va mai fi postată. Plata este obligatoriu realizată în fiecare situația.
12. Plata trebuie efectuată în maxim două zile, pentru a evita confuzia și pierderea de timp a persoanei care realizează critica.
13. Formularul trebuie să fie bine completat din start, deoarece odată ce ați lăsat comentariul, nu mai aveți voie să adăugați nimic la el. Dacă vi s-a spus că comanda voastră e refuzată, aceasta nu va fi acceptată doar pentru că ați adăugat ce era necesar, fiindcă formularul trebuie să fie corect de la bun început, așa dați dovadă de seriozitate față de munca noastră și nu mai creați confuzie inutilă. De asemenea, această regulă se aplică și în cazul unui nou comentariu, adică odată ce vi s-a zis că comanda nu este acceptată, critica nu va fi realizată nici dacă scrieți un nou comentariu corect și îl ștergeți pe cel vechi care nu era completat cum trebuie.
Noi vă așteptăm cu mare drag în număr cât mai mare! Sperăm să vă putem ajuta în drumul vostru pe această platformă!