@NAOMI_moonchild_94: Mercur retrograd?

73 5 4
                                    

Titlu: Nu văd nici o legătură între titlul cărții și sibuectul abordat de tine. Chiar dacă este ceva original, nu cred că se potrivește cărții tale.

Coperta: Se vede cu ochiul liber că nu este o copertă realizată de un grafician priceput. Nu pot spune că mă atrage din nici un punct de vedere această copertă. Iar ca să fiu sinceră, multă lume judecă o carte după copertă. Ți-aș sugera să lasă o comandă la magazinul nostru grafic.

Descriere: Este o descriere destul de bine construită, însă nu văd sensul acelui punct de la început de alineat. Iar categoria cărții tot nu cred că ar fi trebuit să o bagi în descriere.

Conținut: Mai întâi de toate vreau să spun că mă bucură faptul că ai alineate și linie de dialog. Însă este derenjant că folosești prea des cele trei puncte de suspensie. Nu cred că își au loc peste tot unde le-ai amplasat tu.

Vreau să spun că este neobișnuit pentru mine să citesc o carte ce este scrisă la persoana a treia. După părerea mea, cred că era mai bine dacă o scriai la persoana întâi, pentru că astfel îți era și ție mai ușor la scris unele detalii sau trăiri ale personajului. Dar și cititorii se puteau conecta mai ușor cu povestea ta.

Am mai observat că ai în carte unele fraze clișeice care strică tot farmecul. Ca de exemplu „se uita la mine ca la mașini străine". Serios? Mai folosește cineva așa fraze expirate?

Nu am putut să mă conectez cu povestea ta, deci nu am prea multe de spus. Cred că doar ar trebui să mai tragi câte un ochi după ce termini capitolul și să remediezi ceea ce îți mai scapă din vedere atunci când scrii.

Nota: 2

Plata: O părere cât mai complexă la primele patru capitole din cartea mea „Glasul inimii mele".

~ BIBI

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum