@Casyopeia__1: În lumea lui Cleo

71 6 2
                                    

Titlu: Nu îmi pot da seama de ce ai ales anume acest titlu. Pentru genul acesta cred că puteai să alegi ceva mai neobișnuit, mai plin de mister. Dar titlul acesta pare banal.

Coperta: Nu pot spune că sunt atrasă de această copertă și nici nu cred că arată ca un în genul fantasy. Cărțile alea zburătoare chiar nu își au rostul. Fontul ales pentru titlul tău este simplu și neatrăgător. Plus la toate nu este unul singur, ci sunt trei modele diferite. Asta este total greșit și strică estetica imaginii.

Descriere: Ai o descriere bună, ai diacritice, însă la primul fragment îți lipsește alineatul.

Conținut: În primul capitol îți lipsesc cu desăvârșire alineatele. Am observat că în unele situații nu lași deloc spațiu între semnele de punctuație, iar în altele lași și înainte și după. Este o greșeala de estetită ce nu dă bine așezării în pagină. Folosești des punctele de suspensie și le folosești chiar și acolo unde nu își au locul. Și după punctele de suspensie nu se pune virgula sau punctul în nici un caz. Ai în toate capitolele această greșeală, însă în capitolul trei se repetă cel mai des.

Ai momente în care treci prea repede de la un gând la altul. Descrierile sunt seci și nu te bagă cumva în acea lume imaginară. Am văzut și câteva greșeli de tastare, însă nu cred că asta este cea mai gravă problemă. Sus am menționat unele mai importante ce cred că ar trebui să le remediezi.

Nota: 2

Plata: O părere la primele trei capitole din cartea mea ,,Glasul inimii mele".

~ BIBI

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum