Titlu:
Titlul este unul clișeic, pe care l-am întâlnit la mai multe lucrări de pe Wattpad. Îți sugerez călduros să îl schimbi în ceva original, pentru că ar fi păcat să îl păstrezi pe cel actual pentru cartea aceasta. Ține minte că un titlu unic atrage cititorii și le dă un indiciu și în legătura cu conținutul cărții, așa că trebuie să fie unul foarte bun.Coperta:
Coperta este destul de simplistă, având doar o poză neclară pe care se regăsesc titlul și autorul scris cu același font, dar cum coperțile țin de un domeniu complet subiectiv, nu mă voi axa prea mult pe acest lucru. Totuși, eu personal ți-aș recomanda să ți-o schimbi: poți lăsa o comandă la Magazinul Grafic sau la cartea noastră cu Premades.Descrierea:
Descrierea mi se pare că ai lungit-o un pic cu informații care nu erau necesare, și pe care le puteai oferi în prolog sau pe parcursul cărții, dar oricum nu e grav. Însă, consider că descrierea ta necesită alineate, pentru a fi în raport de simetria cu capitolele cărții.Faptul că ai introdus acea întrebare în descriere este oarecum riscant, întrucât aceasta nu are un scop anume, iar unii cititori considera genul acesta de întrebări chiar copilărești, deoarece nu trezesc curiozitate, ci doar umplă spațiu, dar, acum depinde și pe cine întrebi, pentru că unora le plac.
Conținutul:
Primul capitol este complet inutil, dar dacă chiar vrei să îl ții, pune-i un titlu, deoarece acea inimioară nu dă deloc dovadă de profesionalism.Ghilimelele în limba română se pun astfel: prima pereche jos, a doua sus. Dacă pui ambele sus înseamnă că le folosești pe cele englezești, care nu trebuiesc folosite într-o carte scrisă în limba română.
Ai grijă la spațiile pe care le lași între fragmente, fiindcă am văzut la un moment dat că ai lăsat prea mult spațiu și era inegal în comparație cu celelalte de mai jos. De asemenea, fii atentă și la virgule, deoarece am observat că unele nu sunt puse la locul lor, iar altele lipsesc.
Cât despre narațiune, lucrarea ta se află în categoria ficțiunii istorice, deci este normal să te inspiri din realitate, dar să adaugi și elemente ce țin de imaginația ta, pentru a face lucrarea una cât mai interesantă, ceea ce tu ai reușit să faci.
Nota: 3/5
Plata: follow permanent contului meu personal, SaraDoux- și părerea ta sinceră la cartea mea, „Scântei"
— Sara