@Myra_Anderson: „Minți desfrânate"

102 4 0
                                    

Titlu: Nu îmi pare a fi un titlu potrivit pentru subiectul pe care l-ai ales. Sau, poate că tu doar vezi altfel înțelesul acestei fraze.

Coperta: Nu îmi place deloc. Este doar o imagine căreia i-ai adăugat titlu. Care apropo, este scris cu un font nepotrivit ce nu arată estetic. Îți sugerez să dai comandă la Magazinul nostru grafic.

Descriere: Primele trei fragmente în care povestești despre cei doi este cât de cât ok, însă nu văd sensul la explicația de mai jos. Puteai să o bagi drept notă de final la primul capitol dacă tot ții așa mult să dai o explicație cititorilor tăi. Apropo, la primul fragment nu ai alineat deloc.

Conținut: La acest capitol am mai multe obiecții. Alineatele îți lipsesc cu desăvârșire. Am văzut în capitolul doi ceva care seamănă a încercare de alineat, dar nu sunt sigură deloc că este așa pentru că ai textul așezat pe mijloc. Și țin să te anunț că arată foarte urât această aranjare și nu este estetic deloc.

Nu înțeleg ce metodă de a scrie ai, dar ai destul de multe probleme la capitolul diacritice. Într-un cuvânt cu două sau mai multe diacritice, tu ai doar una sau deloc. Chiar este atât de greu să continui și mai departe să folosești diacritice sau cum? Ți-aș sugera să remediezi acest lucru pentru că aceste greșeli resping majoritatea cititorilor de pe platformă.

Am văzut că nu folosești linia de dialog. La tine lipsește și aceasta cu desăvârșire. Scuza cu „nu o am în telefon" nu este valabilă. Practic, nici un telefon nu are linia de dialog, însă toată lumea o caută pe google, apoi dă copy pentru a putea să scrie corect gramatical. Poți să faci și tu la fel.

Am mai observat și greșeli de tastare și chiar și de exprimare. Într-un capitol ai o astfel de exprimare: „mă lovesc de un spate gros și bine definit". Cum poate să fie un spate gros? Puteai să înlocuiești acel cuvânt cu veșnicele clișee „tare, musculos", dar în nici un caz gros. A două greșeală de exprimare sesizată de mine este cuvântul „porma". Înțeleg că ești dintr-o parte a țării ce au astfel de accent, dar dacă tot te-ai apucat să scrii pe o platformă unde întâlnim tot felul de oameni, scrie totul pur românesc. Și apropo „din nou" se scrie separat. Iar atunci când deschizi ghilimelele nu uita te rog frumos și să le închizi.

Ajungând până la capitolul șapte, tot nu am putut să înțeleg care a fost motivul pentru care ai ales acest titlu. Subiectul cărții este cu totul diferit. Poate că ar trebui să te mai gândești asupra alegerii făcute de tine.

Nota: 0.5

Plata: O părere la prologul cărții mele „Obsession".

~BIBI

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum