Titlul:
Titlul este destul de clișeic, fiind regăsit și în varianta aceasta, dar și cu alte cuvinte lângă, așadar îți sugerez să cauți unul original, care să stârnească curiozitatea cititorilor.Coperta:
Dacă cartea este scrisă în limba română, atunci totul trebuie să fie în această limbă, inclusiv citatul de pe copertă. Nu are rost ca acesta să fie în engleză și în niciun caz nu ar trebui să fie scris greșit. Am văzut că ai citate în engleză și la aestheticul din primul capitol, unde e valabilă aceeași regulă. M-am bucurat atunci când am văzut că ai ales să lași o comandă la magazinul nostru grafic. Sunt sigură că vei primi o copertă minunată.Descrierea:
Ai lăsat un spațiu înaintea unei virgule și înainte celor două puncte. Totuși, regula (care e valabilă pentru toate semnele de punctuație) spune că se lasă un spațiu liber numai după. Am văzut că ai făcut astfel de greșeli și pe parcursul cărții, dar din fericire, pot fi editate cu ușurintă.Conținutul:
Distribuția cărții se pune la început de tot, nu printre capitole, fiindcă nu e de dorit să întrerupi lectura cititorilor. În plus, așa o poate vedea toată lumea, iar utilizatorii își pot face o idee despre personaje din start. Cât despre persoanele alese, acestea sunt populare. Nu e nimic rău dacă ai câțiva oameni mai cunoscuți, însă e de preferat să existe și persoane nemaivăzute, în cazul în care îți dorești o distribuție cu adevărat specială. „Bazarul personajelor" (o carte care este pe profilul acestui grup) este locul potrivit dacă vrei să schimbi sau să adaugi ceva distribuției tale.Ai niște greșeli de tastare (cuvinte repetate, litere uitate sau adăugate), așa că te sfătuiesc ca înainte de a posta capitolele, să le citești de mai multe ori. Este important să încercam să avem capitole corect scrise. Și da, suntem oameni, e normal să greșim, totuși, e bine să limităm numărul erorilor care ne scapă.
Capitolele sunt foarte scurte, așa că ar trebui ori să le dezvolți, ori să le unești între ele. Dacă nu, poți să consideri schimbarea categoriei de la fantezie la proză scurtă. Acțiunea este grăbită, iar faptul că ai capitole scurte nu ajută deloc. Trebuie să îți amintești cât de vitale sunt unele momente și să spui tot ce e de spus, de la descrierea fiecărui detaliu până la complexitatea replicilor și a sentimentelor pe care protagonista le are. E necesar să pui accent și pe alte lucruri, nu doar pe narațiune. Ca să îți dau un exemplu concret, în primul capitol, Morrigan întâlnește trei oameni și realizează rapid despre cine e vorba. Acele persoane puteau fi descrise fizic, măcar cât de cât, în schimb, tu ai trecut rapid peste ei.
Morrigan poate fi îmbunătățită, iar pentru mai multe sfaturi pe acest subiect, avem un capitol întreg bazat pe crearea unui personaj feminin puternic în cartea noastră „Ajutor printre cuvinte". Este esențial să ai grijă și la cum construiești restul personajelor fiindcă până și ei au câte un scop. De exemplu, în al treilea capitol, când unul dintre consilieri o întreabă pe regină dacă „v-ați țăcănit", a fost o scenă care mie personal, nu mi s-a părut realistă. Consilierii sunt acolo ca să o sfătuiască și nu ar trebui să întreacă limita bunului simț, mai ales când vine vorba de o astfel de persoană.
Capitolul intitulat „copertă" este inutil și poate deranja cititorii ce își doresc numai să citească conținutul. Ar trebui să fie șters.
Nota: 2/5
Plata: follow permanent contului meu personal (SaraDoux) și părerea ta sinceră, din care să reiasă că ai citit, la cartea mea „Scântei"
— Sara