Titlu:
Nu este cel mai clișeic titlu pe care l-am văzut vreodată, dar nici cel mai original. Cred, totuși, că poți găsi ceva mai unic decât actualul, ceva care ar și atrage mai mult cititorul.Coperta:
Coperta nu e absolut deloc bine realizată. Imaginea este distorsionată și neclară. Titlul are un font ciudat, care nu are legătură cu restul coperții, iar numele autorului (care se presupune că e „efem") este scris cu literă mică, când ar fi trebuit să fie scris cu majusculă. Ți-aș recomanda să arunci un ochi la cartea noastră cu premades sau să lași comanda la magazinul nostru grafic.Descrierea:
Descrierea cărții tale are o structură des întâlnită, în care se scoate în evidentă antiteza celor două personaje. Ar fi fost mai frumos să se vadă o descriere mai originală, nu clasica „El e...", „Ea e". De asemenea, repetiția „întâmplarea face" nu e prea plăcută.Conținut:
Am observat câteva exprimări ciudate și pe ici, pe colo niște greșeli de tastare, dar acestea se pot corecta imediat și sunt puține oricum. Ghilimelele în limba română se pun astfel: prima pereche jos, a doua sus. Când pui ambele sus le folosești pe cele englezești, dar în lucrarea ta, nu ar trebui să fie cazul, de vreme ce cartea este redactată în limba română. M-am bucurat să văd că, în rest, ortografic și gramatical stai bine.La început, în prolog, balanța dintre protagoniști a fost cam dezechilibrată, dar am văzut că pe parcursul cărții ai reușit să găsești un echilibru. Acesta trebuie menținut pentru simetria cărții!
Încearcă să nu mai grăbești acțiunea. Încă din primul capitol ne putem da seama cum Jeffry are anumite sentimente pentru Jane. Puteai să ne lași să aflăm acest lucru în capitolele următoare, nu chiar de la începutul cărții. Așa, ai fi avut ocazia să construiești mai mult relația dintre cei doi, făcând-o mai mult decât o simplă atracție fizică, explicându-le mai mult emoțiile.
De asemenea, înainte să te avânți în relația dintre Jane și Jeffry, ar fi trebuit mai întâi să ne prezenți cu adevărat personajele. Înainte să îi cunoaștem pe ei în ipostaza de îndrăgostiți, ar fi fost mai bine ca înainte, să dezvolți un pic personalitățile lor. Un personaj bine construit necesită să le aibă pe toate, respectiv calități, dar și defecte. Până la urmă nimeni nu e perfect în viața reală, iar cartea ta nefiind una care să se încadreze într-o categorie cu personaje supranaturale, înseamnă că lucrarea are la bază realitatea. Astfel, trebuie să creezi niște personaje reale, cu sentimente profunde, cu stări negative și pozitive, cu emoții cât mai multe!
Am văzut că majoritatea capitolelor are un gif cu câte un personaj. Acest lucru mă face să cred că nu ar strica dacă ți-ai dedica un capitol întreg pentru a face o distribuție. Distribuția este complet opțională, însă, i-ar ajuta pe cititori.
Nota: 2, 8/5
Plata: follow permanent contului meu personal, SaraDoux- și părerea ta sinceră la cartea mea, „Otrava din vene"
— Sara