@akandreea: „Slăbiciunea mea"

46 5 0
                                    

Titlu: Ai un titlu destul de clișeic și banal. Cred că am mai văzut câteva cărți cu astfel de nume sau ceva asemănător. Deci cred că ar trebui să te gândești la ceva mai complex.

Coperta: Imaginea arată bine. Însă asta este și problema, că este doar o imagine pe care ai adăugat titlul. Și apropo, ai două modele de fonturi ce nu se prea lipesc unul cu altul. Iar părerea mea este că trebuia ca numele autorului să fie mai jos. Ți-aș recomanda să treci pe la magazinul nostru grafic.

Descriere: Nu știu dacă poate fi numită o descriere pentru că ai acolo doar patru propoziții în care ne povestești doar că faptul că cei doi au trecut prin greutăți și atât. Nici un fel de intrigă, mister, taină piperată sau măcar ceva suspans. Pur și simplu a fost platonic. Și încă ceva ce vreau să adaug este faptul că ai două virgule în plus ce strică estetica. Înainte de acel ,, și-a pierdut părinții" scoate virgula și pune punct. Iar înainte de ,, greșelile vieții tot trebuie plătite" tot scoate acea virgulă și pune punct.

Conținut: Nici nu știu cu ce să încep. Ai greșeli de gramatică, diacritice lipsă, greșeli de tastare, iar estetica nu e prea bună.

Chiar din primul capitol am observat că nu ai alineate deloc. Și chiar de folosești linia de dialog, aranjarea oricum arată rău. După semnele de punctuație nu ai deloc spațiu liber. Ar trebui să fie în felul următor (cuvânt-semn de punctuație-spațiu- cuvânt) însă tu nu ai acel spațiu.

Încă câteva greșeli înâlnite sunt cuvintele scrie greșit sau virgula acolo unde nu este nevoie de ea. Ca să îți dau dovadă de o exprimare proastă o să las aici un exemplu din primul capitol,, Ador momentele în care merg la ea ca să mai povestim între timp ce ne savurăm cafeaua împreună ". Se scrie doar ,,în timp ce..." pentru că sună mult mai bine.

Vreau să îți mai spun că ai un mod foarte grăbit de a scrie și uiți despre detaliile mai mici sau chiar descrierea detaliată în general. Ai propoziții seci ce nu mi-au trezit nici o emoție în timp ce am citit textul tău. Cred că ar trebui să mai antrenezi maniera de a detalia totul.

Nota: 1

Plata: O părere detaliată la primele patru capitole din cartea mea ,,Glasul inimii mele ".

~ BIBI

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum