@_-Dania-_ : „Orion - Secretul unui răzbunător"

178 7 0
                                    

Titlul
Este interesant, dat fiind și natura cărții. Ți-aș sugera să nu îl scrii cu diacritice pe tot, nu văd rostul.

Coperta
Nu arată a copertă. E doar o poză cu scris pe ea. Ți-aș sugera să apelezi la un cover shop, poți chiar să arunci o privire la noi pe grup, fetele cu siguranță te pot ajuta.

Descrierea cărții
Presupun că ai pus ghilimele, pentru că ai citat un paragraf din carte. Dacă da, atunci te sfătuiesc să îl elimini și să scrii o descriere strict pe text, nu un fragment luat din interiorul cărții. Dacă vrei neapărat, poți lăsa o propoziție două ca și citat, însă restul trebuie să sumarizeze ideea cărții, ceea ce vrei tu să transmiți.

Conținut
Încep prin a-ți spune că ghilimele românești sunt acestea „ ", nu " ".
Numele clădirilor se scriu cu ghilimele și nu pe mijloc. Dacă vrei să le introduci cu caracter informativ, încearcă să găsești o modalitate prin care personajul să facă această introducere.
Când vrei să faci o enumerație, nu folosești „-" ca în liceu sau ca într-o lucrare științifică. Aici vorbim de o lucrare litarară, deci poți folosi cu ușurință „:", apoi să enumeri, cu virgulă între ele toate secțiile, laboratoarele și orice mai dorești tu să adaugi.
Referindu-mă la primul capitol, este incredibil de lung. Nu ar fi asta principala problemă, ci faptul că din start, ai o multitudine de explicații, precizări, introduceri de personaje, descrieri, etc., care îngreunează incredibil de mult lectura. Apoi, îți garantez că este imposibil să nu se piardă din informația transmisă de tine, tocmai pentru că este foarte multă și provoacă confuzie. Ți-aș sugera să împarți puțin diferit capitolele, dacă tot vrei de la început să pornești cu un amalgam de detalii, atunci lasă-le pe toate într-un singur capitol și continuă cu acțiune în celelalte.
Ca și acțiune nu pot spune că duci lipsa, mai mult decât atât, descrii lent, nu forțezi lucrurile, iar firul narativ nu își pierde din coerență.

Concluzie
În afară de capitolele kilometrice care tind să obosească și surplusul de informație care pe alocuri poate să plictisească sau să obosească, ideea este originală și captivează. Îți doresc mult succes și inspirație.

Plata
Follow permanent grupului și mie, M0rphy.

Nota: 3/5.

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum