Titlul: Nu este unul comun, sună destul de interesant, dar momentan după ce am citit cele trei capitole pot spune că nu are nicio legătură cu acest conținut. Bănuiesc că următoarele capitole vor ajuta la dezluşirea titlului.
Coperta: Din punt de vedere calitativ şi cromatic arată bine. Titlul are fontul potrivit evidențiind prima parte din titlul. La prima vedere am crezut că nici coperta nu este una potrivită, dar citind al doilea capitol mi-am dat seama că ilustrează „locul acțiunii".
Descrierea: Sună bine, primul paragraf îți captează atenția. Am găsit o greșeală gramaticală:
În locul tău aş fi spus: ,,Ceea ce a spus..."
Ultima parte a descrierii îmi aduce aminte de personajele atât de des întâlnite pe wattpad: fata inocentă şi băiatul cel rău.Conținutul: Îmi place că ai conturat personalitatea personajului feminin principal, făcându-l să iasă uşor în evidență.
Descrierea şi narațiunea sunt într-o strânsă legătură şi asta este un lucru bun. Am întâlnit câta greşeli pe parcursul celor trei capitole:Ar suna mai bine: ,,ochii verzi ca smaraldele sau ca de smarald'', ,, de la copaci până la nori".
Ai scris ,,dor" în loc de ,,dorm", iar corect ar fi ,,a-şi".
Per total conținutul este unul ok, încearcă să dezvolți mai mult sentimentele şi trăirile personajelor.Notă: 3/5
-Gabi
Plata constă într-un follow la contul meu personal.