Titlu:
Titlul acesta eu l-am mai regăsit și în alte cărți, deci original nu e. Titlul este foarte important fiind primul contact pe care îl are cititorul cu cartea ta. Este necesar ca acesta să fie unic și să stârnească curiozitate.Coperta:
O să bănuiesc că tu ai realizat această copertă, de vreme ce nu este creditat nimeni în descriere. Eu îmi imaginez viziunea pe care o aveai în minte, dar să știi că nu s-a transpus la tot potențialul posibil și în realitate. Coperta este vitala și pe Wattpad, dar și în viața reala, de aceea este recomandat să alegem un grafician când mai priceput, pentru a realiza o coperta cât mai frumoasă posibil. Îți sugerez să lași o comandă la magazinul nostru grafic (volumul al patrulea).Descriere:
Descrierea mi se pare că este bine construită, dar parcă insuficientă. Tocmai fiindcă ai o exprimare mai poetică simt că de fapt nu am aflat prea multe lucruri în legătura cu conținutul cărții. De aceea, ți-aș sugera să mai dezvolți descrierea.Conținutul:
Începând cu estetica, țin să menționez că ai putea lăsa mai multe spații la alineate, pentru a arăta mai plăcut ochiului.Ai câteva virgule lipsă pe ici pe colo și niște greșeli de neatenție. De exemplu: „Elvira, ești acasă, se aude vocea minunatei mele verișoarei?" Aici ai adăugat un „i", iar în loc de a pune punct, ai pus semnul întrebării. Astfel de erori sunt foarte deranjante pentru cititori și nu dau bine absolut deloc. Am mai găsit și în primul capitol propoziții lăsate fără punct. E necesar să fii mai atentă! Un sfat ar fi să îți recitești capitolele de mai multe ori, fiindcă mereu pot scăpa greșeli, mai ales la prima variantă a capitolului. Însă, dacă îl verifici de câteva ori, sunt șanse mari ca atunci când îl vei posta să nu mai aibă greșelile respective. Din fericire se pot corecta cu ușurintă și în caz că îți mai scapă.
După replica de mai sus ai mai avut încă două replici în care ai folosit cuvântul „casă" și a devenit foarte rapid deranjant. Repetițiile de genul fac cititorii să creadă că vocabularul regăsit în carte nu va fi unul prea bogat. Este de dorit să eviți repetițiile ca în cazul de față și în schimb de cuvântul folosit de mai multe ori cu altul, unul potrivit în contextul dat, respectiv, un sinonim.
Cât despre acțiune și personaje, cartea este abia începută așa că este de înțeles într-o oarecare măsura de ce încă nu s-au întâmplat prea multe lucruri. Totuși, o carte poate să înceapă și în plină acțiune, e complet decizia autorului. În cazul tău, personal, mi se pare că prologul nu a oferit nimic cititorului, iar primul capitol a devenit interesant abia la final. Trebuie să oferi mai mult, mai multă descriere a împrejurimilor, a personajelor și un dialog mai dezvoltat. Cel care citește lucrarea trebuie să fie atras de ce descoperă în conținut.
Oricum, la doar două capitole postate, multe lucruri se pot schimba pe parcurs. Îți sugerez să faci relația dintre Elvira și Lucia cât mai complexă și încurcată, ca lucrurile să devină mai interesante. Dă-ți frâu liber imaginației!
Nota: 2, 5/5
Plata: follow permanent contului meu personal, SaraDoux și părerea ta sinceră, din care să reiasă faptul că ai citit, la cartea mea, „Otrava din vene"
— Sara