@AGBlackness13: Foc, iubire!

99 3 9
                                    

Titlul nu are nici o treabă cu(,)conținutul acestei cărți. Din acest început de carte înțeleg că ideea principală ar fi cine moşteneşte tronul respectivului regat dintre cei doi frați, aşa că nu cred că titlul ales este unul bun.

Coperta nu arată deloc bine din punct de vedere calitativ şi estetic, de asemenea nu văd nici o legătură între copertă şi conținut. E pur şi simplu o inimă într-un cerc de foc cu o săgeată înfiptă în ea, ceea ce mă duce cu gândul la o poveste de dragoste în care cei doi frați se îndrăgostesc de aceeaşi fată, idee total clişeică.

Primele trei rânduri din descriere nu se potrivesc cu restul descrierii. Urăsc să văd aceleaşi idei de cărți folosite şi refolosite la infinit, precum că fratele mai mic este mai bun din toate punctele de vedere față de fratele său sau frații săi mai mari. Un alt amănunt, aş vrea să iți spun că între doi copii care au aceeaşi mamă există o diferență de vârstă minimă de 10 luni. Nu ai cum să spui în descriere că între cei doi există o diferență ,,doar de câteva luni".
De asemenea încă din descriere am întâlnit două greşeli gramaticale: ,,un război manipulate" şi "pentru bine poporului".
Ultima frază trebuie modificată pentru că nu este formulată corect, te invit să o citeşti cu voce tare: ,,Decizia lui putea porni un război manipulate de lăcomie sau destrămarea familiei sale, dar poporul său ar fi prosperat".

Conținutul are şi el greşeli de exprimare, dar îți apreciez imaginația.
Şi cum am crezut, fata respectivă a apărut, fiind şi ea o ființă nobilă, o altă coincidență clişeică ar fi că primul fiu se îndrăgosteşte de ea.
Am întâlnit şi greseli gramaticale, mă bucur cel puțin că ai conținutul din capitole structurat pe alineate.
Mi-aş fi dorit să ai un prolog sau măcar o denumire pentru fiecare capitol, un nume cum s-ar spune.
Te-aş sfătui să citeşti înainte câteva zeci de cărți, să te documentezi despre anumite aspecte pe care vrei să le scrii, dar totuşi te depăşesc, să citeşti cu voce tare ce ai scris după ce ai terminat respectivul capitol pentru că vei fi uimită câte greşeli vei descoperii. Încearcă măcar ideea principală să fie una originală sau dacă totuşi foloseşti o idee atât de des întâlnită măcar fă-o cum trebuie.
Aceasta a fost critica ta, sper să iei ca atare fiecare sfat sau observație.

Notă:0,5/5

Plata constă într-un follow atât contului meu personal dar şi al echipei.

-Gabi

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum