Titlu:
Titlul vechi suna mult mai bine, actualul neavând muzicalitate. „Carusel de sentimente" are o sonoritate mai potrivită.Coperta:
Coperta nu îmi place. Cele două imagini nu arată bine combinate așa, titlul se vede urât, iar numele autorului abia de se observă. Ți-as recomanda să lași comandă la magazinul nostru grafic sau să arunci un ochi peste coperțile de la cartea noastră cu premades.Descrierea:
Descrierea propriu-zisă (adică fără citate) este prea scurtă și ar trebui lungită, ca cititorul să înțeleagă mai bine despre ce este cartea.Conținutul:
Primul capitol, intitulat „Synopsis" mi se pare inutil, iar pe deasupra are titlul în limba engleză, în timp ce cartea este în limba romană. Dacă ții neaparat să îl păstrezi, atunci redenumește-l „Prefață".Linia de dialog corectă este „—", ceea ce folosești tu fiind cratima („-"). Înaintea liniei de dialog trebuie lăsate câteva spații libere. În unele capitole am văzut că folosești linia corectă de dialog, iar în altele nu. Dacă este de la Wattpad, îți recomand să reeditezi capitolele, iar dacă nu erai sigură referitor la care este linia de dialog bună, ei bine, sper că te-am lămurit.
Nu ai alineat, un minus mic ce-i drept, totuși, vizibil imediat. Lipsa alineatelor strică estetica cărții.
Ar fi bine ca paragrafele foarte lungi să fie fragmentate, pentru a nu fi obositoare.
În loc de numele personajelor, ai putea pune niște titluri adevărate capitolelor, care să sintetizeze într-un cuvânt conținutul acestuia.
Despre idee încă nu se pot spune prea multe, întrucât ești abia la începutul cărții, totuși, ca sfat, îți sugerez să continui cu o narațiune cât mai originală.
Nota: 3/5
Plata: follow permanent contului meu personal, SaraDoux- și părerea ta sinceră la cartea mea, „Scântei"
— Sara