@Attlantida: Autor necunoscut

79 4 1
                                    

Titlul: Din punctul meu de vedere este un titlul obişnuit şi foarte sugestiv, dar nu l-am mai întâlnit până acum, acest lucru este de apreciat.

Coperta: Pe copertă apare Medelaine Petch, o actriță foarte des utilizată pe coperțile de pe wattpad, deja m-am săturat de toți actorii din serialele populare de pe netflix, cred că majoritatea cititorilor doresc chipuri noi. Zicala asta chiar e adevărată: ,,Ce este mult strică". Pe lângă asta aş fi vrut un alt cadru nu doar un portret, ceva elemente legate de scris, autor sau de secvența marcantă din primul capitol. În rest fontul este unul potrivit.

Descrierea: Chiar am aşteptat câteva zile să pui o descriere şi minunea s-a întâmplat.
Descrierea chiar îmi place, dar am găsit câteva greşeli: ai scris ,,astfle" în loc de ,,astfel", ai pus ,,în aşa fel" în loc de ,,în felul acesta" sau puteai spune ,,dar aceasta nu este realitatea", ai scris ,,umari săi" în loc de ,,umerii săi". Poți corecta aceste greşeli în câteva secunde, în afară de aceste intervenții poate aş adăuga puțină mai multă descriere interioară ( ce simt ei, ce se întâmplă cu sentimentele şi trăirile lor, ce gândesc, totul scris într-un mod mai profund).

Conținut: Primul cuvânt din introducere este greşit ,,ampentele", asta nu îmi lasă un vibe bun. Pot spune că am mai întâlnit până acum tehnica citatelor la fiecare capitol, ar fi mai ok dacă ți-ai face propriile citate, o notă personală este în totdeauna binevenită. Per total conținutul este unul bun, îmi place că ai şi un strop de umor în atât mister. Nu îmi place cum structurezi paragrafele sunt prea mici şi laşi două spații în loc de unul între linia de dialog şi cuvânt, dar apreciez că o foloseşti.
Iar lungimea capitolelor nu este una bună, sunt prea scurte, nici la proză nu aş putea încadra cartea.
În concluzie, ideea cărții este una foarte bună, dar ai de lucrat la celelalte aspecte.

- Gabi

Notă: 3/5

Plata constă într-un follow la contul meu personal.

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum