Titlu: Ai abia două capitole, deci nu pot să spun prea multe despre el. Sună bine, dar este atât de des întâlnit pe Wattpad.
Copertă: Este o copertă frumoasă, însă nu văd nici o legătură între ea și titlul ales de tine. Măcar dacă era o atmosferă mai sumbră, nu aveam nici o obiecție, însă în contextul dat nu sunt mulțumită.
Descriere: Nu văd nici un sens al celor trei puncte de suspensie chiar de la începutul descrierii. Este un pic cam scurtă și am observat că ai tendința de a te repeta destul de des. Și apropo, ultimul alineat chiar nu își are locul acolo.
Conținut: Cu toate că ai un scris ordonat din punct de vedere estetic, pentru mine a fost foarte greu de citit. Am observat că ai mici greșeli de tastare și lipsa liniei de dialog. Desigur că nu peste tot aceasta lipsește, însă ai unele pasaje care arată neîngrijit cu cratima aia acolo.
Cât despre însuși subiectul, vreau să îți spun că mă bucur că încerci să descrii totul cât mai detaliat. Însă vreau să știi că nu îți iese tocmai bine. O faci mult prea împopoțonat (dacă mă pot exprima astfel). Te străduiești prea mult asupra compunerii textului, încât uiți să o faci cât mai natural. Te repeți destul de des cu unele cuvinte, ceea ce poate deveni destul de enervant la un moment dat.
Și, nu în ultimul rând, sunt sigură că te-ai inspirat din Harry Potter. Fiind o fană a acestei serii de cărți, am obsrvat câteva momente ce seamănă foarte bine cu începutul lui Harry la Hogwarts. Cred că ar trebui să inventezi un început mai diferit de ceea ce ai acum. În capitolul unu doar ai schimbat pălăria aia din film cu un oracol.
Ți-am mai menționat câteva greșeli în capitole și sper să ții cont de ele.
Nota: 3
Plata: Un vot și o părere la cartea mea '' Obsession'' .
—BIBI