Titlul: Cred că este deja evident că nu mă dă pe spate. Mi se pare comun, multe persoane aleg din lipsa de inspirație să pună pe post de titlu numele personajului principal, nimic nou, nimic ieșit din comun.
Autorul: Diana M. nu mi se pare cel mai bun nume de autor pe care ai fi putut să-l alegi, ar fi fost mai bine dacă alegeai un nume format din nume și prenume.
Categoria: Dragoste
Coperta: E urâtă, nu-mi place și arată total inestetic. Poza aleasă nu este urâtă, dar e doar o poză peste care s-au aruncat două texte care nici măcar nu sunt centrate bine. Titlul este mult prea jos, iar numele autorului este mult prea sus și sunt ușor tăiate. De asemenea, autorul abia se vede, arată de parcă ar fi o pată albă inestetică pe întreaga copertă.
Te sfătuiesc să cauți un shop profesional, poți încerca chiar și la noi la „Magazin grafic", sunt sigură că unii graficieni te pot ajuta și chiar uimi cu ale lor creații.Descrierea: Nu este o descriere deloc bună. Cititorii abia mai acordă o șansă descrierii după ce văd un titlu și o copertă care nu-i atrage, iar ale tale cred că am fost suficient de clară că nu-s atractive. Dar să spunem că există câțiva care doresc să treacă mai departe, pai după o astfel de descriere sunt destul de sigură că își iau tălpășița.
Nici măcar nu știu de ce spun descriere, pentru că nu este deloc o descriere, este de fapt un mic fragment din carte aruncat acolo. Pentru o descriere trebuie să te chinui mai mult, pentru o descriere propriu-zisă și atrăgătoare trebuie să muncești. Dacă arunci acolo un mic fragment de câteva propoziții, nu rezolvi nimic.
Poți păstra fragmentul acela dacă-ți dorești neapărat, dar ai grijă să-l corectezi căci ai o greșeală și exprimarea lasă de dorit, apoi, pe lângă el, trebuie să adaugi și un mic micuț rezumat al cărții tale. Gândește-te că ai trei minute la dispoziție să povestești cuiva succint care este subiectul abordat de tine în lucrare și care este acțiunea, ce îi spui?Ideea cărții: Nu apreciez că nu folosești alineatele peste tot, dar să presupunem că este asta o problemă apărută de la wattpad, dar faptul că nu lași nici spații între paragrafe mă deranjează teribil. Textul nu curge deloc lin, iar citirea este foarte îngreunată de aceste aspecte.
Apreciez că folosești diacritice, dar trebuie să ai mare grijă cu ele căci câteodată le pui greșit. De asemenea, semnele de punctuație sunt destul de prost puse în mare parte, greșeli gramaticale nu am observat, dar în schimb ai unele cuvinte aruncate haotic și o exprimare ce lasă de dorit. Încearcă să descrii mai mult, să te concentrezi pe exterior, pe ce se vede, să introduci cititorul în cadru, iar apoi să descrii interiorul, aș fi vrut să văd lumea prin ochii ei.
Mi se părea mai practic aici să folosești persoana I, așa cum ai făcut în prolog, este mult mai personal și cred eu mai ușor atunci când nu ai o oarecare experiență în spate. Plus că, dacă te axezi mult pe viața ei, ar fi fost mai bine să ne introduci în pielea ei, în gândurile ei. Nu doar prin câteva pasaje scrise cu bold și italic ce presupun că sunt dintr-un jurnal, ah și ca să nu uit, boldul acela dă destul de urât, ar trebui să folosești doar italic pentru a nu strica estetica lucrării. În general, pasajele scrise cu bold tind să atragă mult prea mult atenția cititorului.
Mi se pare că în primul capitol introduci cititorul mult prea tare în eroare, mai întâi dai impresia că cei doi nu se cunosc, dar apoi pare că se cunosc de o viață, mai ales ea pe el. De asemenea, toate replicile lor mi se par trase de păr, nu curg normal, ar trebui să lucrezi mai mult la dialoguri.
De altfel, întâlnirea celor ce presupun că o să fie cândva împreună are loc brusc și în circumstanțe ciudate legate de un motan și o ploaie. Nu știu, nu pare ceva realist.
Despre ideea de bază a cărții nu pot comenta prea multe căci nu-mi dau seama exact care este și încotro îndrepți tu acțiunea, dar pare ușor clișeică și sper să mă înșel. Încearcă să faci capitolele puțin mai lungi și să nu te mai grăbești, să nu mai grăbești acțiunea, totul trebuie să curgă mult mai lin și mai lejer de atât.
Reia cartea, citește totul cu voce tare, corectează greșelile și ai mare grijă încotro te îndrepți, căci până acum nu e nimic wow sau special sau ieșit din comun care să facă lucrarea să iasă din anonimat.Nota: 1/5
- Ada