@Misha_Kilig: Răni Vindecate

43 3 2
                                    

Titlul: Nu este un titlu pe care l-am mai întâlnit, dar totuşi când îl rostesc nu are farmec. Eu în locul tău aş inversa cuvintele şi aş spune: ,,Vindecată de răni".

Coperta: Arată bine, atât din punct de vedere estetic cât şi calitativ. Nu cred că aş adăuga nimic şi nici nu aş scoate.

Descrierea: Primul paragraf, din punctul meu de vedere ar fi o frază prelungită, nu ar trebui să fie format din atâtea propoziții.
Lungimea descrierii este potrivită, ultimul paragraf este de apreciat.

Conținut: Prolog este ok, poate un pic prea scurt. Din primul capitol observ că nu foloseşti alineate, dar apreciez că foloseşti linia de dialog. Primul paragraf mi-a atras atenția. Atitudinea protagonistei este bine conturată şi asta îmi place.
Nu am întâlnit greşeli gramaticale sau de ortografie, însă capitolele sunt foarte scurte şi nu există o egalitate între dialog şi descriere. Acțiunea mi se pare un pic prea grăbită pentru că personajele sunt prea deschise una cu cealaltă.
Sfat: Concentrează-te şi pe descriere, ar trebui să ai din când în când şi perspectiva autorului, nu grăbi relația protagoniştilor pentru că în acest fel cartea devine plictisitoare.

3/5

-Gabi

Plata constă într-un follow la contul meu personal.

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum