Titlul:
Este original, însă nu aduce vreun ,,ceva" special neapărat. Sunt o grămadă de titluri care conțin cuvântul ,,trecut" (și toate formele sale). Plus că, titlul conținând cuvântul ,,daune", mă aștept să găsesc un conținut în care anumite cauze din trecut au efecte vizibile în prezent. M-ai făcut curioasă în cel fel se va lega de conținut.
Coperta:
Coperta, cu singuranță, are un mare ,,nu". Este doar o poză cu un scris pe ea. Și nici măcar nu se distinge prea bine ce reprezintă imaginea. Din câte mi-am dat seama, sunt niște flori (trandafiri, cred). Trandafirii fără context nu se leagă deloc de titlu. Deci, din start, e un minus și aici.
Fontul folosit și culoarea alb aduc o atmosferă mult prea monotonă chiar și pentru o carte tristă (în cazul în care e). Numele tău nu-mi dau seama dacă are transparență sau pur și simplu o nuanță intermediară, însă este eclipsat de titlu și nu poate fi citit prea bine.
De asemenea, acel ,,by" strică tot. Nu trebuie să scrii nici ,,by", nici ,,de", căci se înțelege de la sine că, din moment ce e numele tău acolo, tu ești autorul. Mai mult de-atât, numele de utilizator nu este niciodată recomandat pentru a fi folosit pe copertă, nici măcar pe Wattpad. Dacă ai probleme în a găsi un pseudonim corespunzător, aruncă un ochi peste cartea ,,Ajutor printre cuvinte", unde avem un capitol special despre această problemă. De asemenea, aruncă un ochi și peste magazinul grafic al acestui grup, pentru a primi ajutor în legătură cu coperta.
Descrierea:
În primul rând, chiar nu arată bine. Nu ai alineate, iar paragrafele nu sunt despărțile corespunzător. La partea estetică a lucrării nu stai deloc bine.
În al doilea rând, am întâlnit destule greșeli. Am observat că nu lași spațiu cum trebuie între cuvinte și semnele de punctuație. Corect este: ,,cuvânt-semn de punctuație-spațiu-cuvânt". Tu ai: ,,cuvânt-semn de punctuație-cuvânt". La a doua propoziție din așa-zisul prim paragraf, ai scris ,,dupa" în loc de ,,după". De la partea cu ,,Simțindu-se vinovată...", ai de două ori cuvântul ,,persoană", respectiv ,,persoane", consecutiv, în aceeași frază. Astfel, se formează o repetiție deranjantă. Propozițiile ,,Totul se schimbă..." și ,,Viața ei se schimbă..." sunt și ele repetitive, deoarece, practic, încep la fel. Eu am găsit ,,auto-invită" doar în forma: ,,autoinvită", deci e posibil ca tu să-l fi scris greșit. Sintagma: ,,... îi apar diferite semne de întrebare, și întrebări la care vrea... să afle răspunsul." nu sună deloc bine. Mai întâi, acea virgulă din fața lui ,,și" nu își are rostul. Mai apoi, nu văd de ce ai scris ,,semne de întrebare și întrebări". Pe lângă faptul că este o altă repetiție, înseamnă același lucru. Păstrează ori ,,semne de întrebare" ori ,,întrebări". Și ,,la care vrea... să afle răspunsul." este în plus. E evident că pornește în căutarea răspunsurilor, din moment ce încep să o neliniștească întrebările. La: ,,și deși este conștientă de acest lucru,..." trebuie să pui virgulă după ,,și". Când spui ,,nu se lasă bătută", ca cititor, am tendința s-o iau la propriu. Deci, și aici, ori spui doar ,,nu se lasă" ori spui ,,nu se dă bătută". De asemenea, la ,,până nu află răspunsul", cuvintele ,,până" și ,,nu" formează și ele o repetiție, din cauza consoanei ,,n". Încearcă să scrii: ,,până când nu". La întrebarea: ,,A fost într-adevăr moartea iubitului său un simplu accident?" trebuie să scrii cuvântul ,,într-adevăr" între virgule sau deloc.
Vorbind despre ce conține descrierea, la propriu, o să fiu directă. Este mult prea lungă. Dai prea mult din casă. Povestești că fata a avut un accident în care i-a murit iubitul, suferă din cauza depresiei, este atacată și amenințată cu moartea, apare Malek Johnson în viața ei, Areya se îndrăgostește de el, Areya începe să-și pună întrebări, fata începe căutarea răspunsurilor, află că moartea iubitului să e posibil să nu fi fost doar un accident. Practic, tu ai scris intriga, de fapt, nu intriga, ci întregul conținut ce ar fi putut fi o carte, în descriere. Mie, ca cititor, ce mi-a mai rămas să citesc în carte? În locul tău, aș păstra doar partea în care apare Malek Johnson, cu mici îmbunătățiri, evident. Restul, elimină-le și adaugă-le pas cu pas în lucrare. Lasă cititorul să afle, nu da tu tot din casă. Pe de altă parte, cred că întrebarea: ,,A fost într-adevăr moartea iubitului său un simplu accident?" e puțin cam nepotrivită. Și ea a fost în mașină cu iubitul ei. Deci și ea a avut accidentul. Tu, cu întrebarea asta, faci să pară că el a avut un accident separat, ceea ce nu e adevărat, fiindcă tu scrii chiar contrariul în prima frază.