Titlu:
Titlul în sine nu e neaparat clișeic, totuși e format din două cuvinte foarte des întâlnite în titlurile cărților de pe Wattpad. Cred că ai putea găsi unul mai potrivit.Coperta:
Coperta e destul de simplistă, totuși coperțile țin complet de domeniul subiectivismului, așa că nu o să mă axez pe acest lucru.Descrierea:
Descrierea are o structură cam clișeică, îl descrii în primul pargraf pe el, iar în al doilea pe ea. Ar fi fost de preferat să se vadă o descriere mai complexă și care nu e formată în așa fel încât să ne arate de la început ce personaje diferite sunt.Conținut:
Prefața este inutilă, din moment ce este identică cu descrierea lucrării pe care o citim înainte să începem cartea. Dacă dorești neapărat, o poți păstra, dar eu personal nu îi văd rostul.Ghilimelele în limba romană se pun astfel: prima pereche joi, iar a doua sus. Dacă le pui pe ambele sus înseamnă că le folosești pe cele englezești, dar fiindcă cartea ta este scrisă în limba romană, acestea nu trebuie folosite.
Ai câteva diactrice lipsă și unele puse incorect, dar acest lucru se întâmplă din cauza neatenției, iar, din fericire, se poate corecta foarte ușor.
Am observat că nu ai alineate, un minus minor, dar imediat vizibil, care strică estetica cărții.
Cât despre idee cărții, ei bine lucrarea ta este abia la început, aceasta având postat doar primul capitol, nu se poate ști în ce direcție te va duce narațiunea. Totuși, îți recomand să te străduiești să incluzi elemente cât mai originale. Pune-ți amprenta personală! Știu că în comentariu, nu știai dacă merită continuată cartea. Răspunsul meu este că, cu acest început poți porni o poveste cu adevărat unică sau poți cădea direct în clișeu. Totul depinde de tine.
Nota: 2, 5/5
Plata: follow permanent contului meu personal, SaraDoux- și părerea ta sinceră la cartea mea, „Recunoașterea petalelor"
— Sara