„Atinge-mi sufletul" de @ancaramona19

99 3 1
                                    

Titlul:
       Acest titlu este unul nemaiîntâlnit, ceea ce este un plus important pentru că cititorii au prima oară contact cu titlul, așa că acesta trebuie să facă o impresie bună și să trezească curiozitate. Este cu siguranță potrivit categoriei pentru că ne putem da seama cu ușurință că avem de a face cu o carte de dragoste.

Coperta:
       Coperta este destul de simplistă, dar merge. Oricum, coperta ține complet de subiectivitate, așa că nu vreau să mă axez prea mult de ea, totuși, e cam deranjant că este un pic blurată. Acest lucru poate fi din cauza Wattpadului, dar oricum ai putea să mărești claritatea coperții, încât să arate mai bine, deoarece chiar dacă ea este frumoasă în original, platforma s-ar putea să îi scadă din calitatea vizuală, iar acest lucru nu e de dorit, întrucât majoritatea lumii ține cont de copertă atunci când se apucă de o nouă carte.

Descriere:
        Dacă scoatem din ecuație citatul care constituie mare parte din descriere, fiind de trei fragmente, rămâi cu descrierea propriu-zisă care este din doua paragrafe. Mi se pare că este prea scurtă și că ar trebui dezvoltată pentru a face cititorii să înțeleagă mai bine despre ce e vorba în carte. Îmi închipui că vrei să lași descrierea misterioasă, dar nu e bine nici să fie atât de scurtă, fiindcă nu prea poți să îți dai seama de prea multe. Singurul lucru ce reiese din descriere este faptul că aici e vorba de o poveste de dragoste, totuși, există milioane de cărți care au ca subiect principal iubirea, așa că tu trebuie să le arați cititorilor de ce să se apuce de cartea ta și nu de alta. Astfel, în descriere, e necesar să dezvălui un pic din ce vor întâlni cititorii în lucrarea ta. De asemenea, întrebarea acea la final nu dă foarte bine, pentru că e destul de comună la cărțile de acest gen.

Conținutul:
       Este de apreciat că relatezi cartea din perspectiva masculină, pentru că îi dă un plus de originalitate, ținând cont că majoritate lucrărilor de pe această platformă sunt scrise din perspectiva feminină.

       Nu am văzut greșeli de tastare, dar ai câteva de ortografie care, însă, pot fi cu ușurintă editate. După cele trei puncte de suspensie se lasă un spațiu liber, aceasta regulă fiind valabilă la toate semnele de punctuație. Nu se lasă niciodată spațiu înainte, deși am văzut că tu ai încălcat această regulă la cele doua puncte.

      Acum, vorbind de personaje, sunt câteva elemente pe care le-am mai întâlnit de-a lungul timpului, cum ar fi antiteza vizibilă de la o poștă între cele două personaje principale, în cazul tău între Dante și Ariel, totuși reacția fetei de la întâlnirea din parc, de la finalul capitolului al optelea, a fost o întorsătura de situație bine venită. Astfel de întorsături fac o carte interesantă, iar ele eclipsează celălalte mici problemuțe!

Nota: 3, 5/5

Plata: follow permanent contului meu personal, SaraDoux- și părerea ta sinceră la cartea mea, „Otrava din vene"

— Sara

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum