@Kara O'Mally: Anul celor o mie de păcate

52 4 4
                                    

     Titlul:

     Este original (aici este oarecum evident) și mi se pare atractiv într-un sens unic. De obicei, când întâlnesc acest tip de titluri, devin curioasă de legătura pe care o va avea cu ce este în conținut.

     Coperta:

     Cu siguranță atrage. Nu ai cum să nu devii curios în legătură cu subiectul lucrării (măcar să arunci un ochi), fiindcă efectiv îți ia ochii (în sensul bun). Nuanțele folosite mă duc cu gândul la ceva din viitor sau la tehnologie dezvoltată, deși știu că e posibil să mă înșel. E doar o ,,teorie".

     Descrierea:

     Așezarea în pagină arată bine. Am întâlnit puține lucrări care să adauge alineate în descriere.

     Totuși, am descoperit câteva greșeli. Ai la: ,,... 1456, a fost realitate atunci Pescarul...". Probabil ai vrut să scrii ,,atunci când". Sau nu-mi dau seama, fiindcă așa cum este acum, nu prea se înțelege. Mai ai: ,,... două clone @@@ curmate..." și ,,... nimic nu e srry să fie ultima...". Probabil e vreo eroare de la Wattpad sau poate te-ai grăbit.

     Conținutul:

     Stai bine la așezarea în pagină. Ai și linii de dialog și alineate, iar paragrafele sunt despărțite.

     Ideea ta îmi pare a fi ceva SF. Îmi place că împletești comicul cu fantasticul. Ai un mod sarcastic de a contura caracterul personajelor. Am observat asta și din replicile lor, dar și din descrierile tale.

     La început, la fel ca mai toată lumea de prin comentarii, nu am înțeles mare lucru. Dar stilul tău de scrie și modul în care povestești m-au făcut să vreau să continui. Adică, de obicei, ca cititor, probabil aș derula până la părțile interesante. Înțelegi? Însă la tine a fost diferit. Ai un mod aparte prin care m-ai ținut legată de fiecare paragraf, până când am deslușit misterul și mi-am dat seama cam ce este acolo.

     E-hyang părea a fi un personaj care induce în eroare, fiindcă reacțiile ei la Umbra sa nu prea mă lăsau să-mi dau seama ce este el. Dar, apoi, am realizat că și ea era, la rândul ei, puțin confuză. Însă apoi lucrurile s-au clarificat oricum, deoarece le-ai explicat din perspectiva lui Taehun.

     De când ai pomenit de cyborgi, mi-am dat seama că am fost destul de aproape cu ghicitul conținutului. Am văzut că mulți oameni scriu despre epocile din urmă, însă nu mulți se încumetă să creeze o lume nesigură (aici mă refer la faptul că nu se știe ce va fi). Am văzut că detaliezi chiar cât trebuie, fără a bate câmpii. Ai paragrafe medii, accesibile și nu te întinzi mai mult decât este necesar.

     Adăugarea altor personaje o realizezi treptat, ceea ce este un lucru bun. Ar fi fost dificil să controlezi un număr mare de personaje din start, într-o carte ca a ta, unde trebuie să explici mai tot ce se întâmplă acolo. Ai fost foarte inspirată la acest aspect.

     Un alt detaliu care îmi place este omogenizarea realității cu elementele fantastice. De exemplu, aspectul fizic al personajului cu urechi de pisică. Într-o lucrare mai slabă, acest lucru ar fi părut ca o copie ieftină a unor desene animate. Dar tu, prin reacția personajelor, prin descrieri și prin replicile lor, ai făcut asta să pară real, de parcă ar fi, într-adevăr, posibil acel aspect fizic.

     Concluzii:

     Sunt sigură că ești conștientă că ai o lucrare foarte bună, nu cred că trebuie să-ți mai zic eu asta. Nu ai absolut nicio greșeală gramaticală și mi s-a părut imaculat felul tău de a scrie.

     Singurul lucru pe care l-am avut de comentat a fost descrierea, unde ți-am explicat ce mi s-a părut mie în neregulă.

     Nota: 4,80/5

     Plata: follow permanent contului meu și o părere (comentariu) la o lucrare de a mea la alegere

     - Aura

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum