@Writer_with_thoughts: Erika, suflet rătăcit

80 1 14
                                    

Titlu: Imediat ce vedem titlul acestei cărți o asociem cu un clișeu. Foarte mulți utilizatori folosesc numele personajului drept titlu. Cred că puteai să inventezi ceva mult mai original și neântâlnit pe Wattpad. Iar acea mențiune în care spui că nu este editată cred că este în plus. Poți să menționezi în prolog sau în primul capitol, dar în nici un caz la titlul cărții.

Coperta: Am văzut că ai menționat că este realizată de o graficiană, dar nu sunt totalmente mulțumită de ea. Fontul acesta nu se potrivește aici, în special ținând cont că numele de autor este scris cu alt font. Este mai mult o imagine aplicată pe un fundal negru și adăugat titlu. Dacă dorești să atragi mai multă atenție ai putea să comanzi o altă copertă de la echipa noastră de graficieni.

Descrierea: Este o descriere destul de bună, însă la primul fragment nu ai alineat. În rest nu prea mai am ce adăuga.

Conținut: La sfârșitul prolog-ului ai o explicație despre alineate, linii de dialog și litera  „ă" . Păi țin să te anunț că Wattpad nici o dată nu schimbă litera „ă" pe  „ã" , ci doar scoate alineatele și linia de dialog când nu respecți regimul de scris, postat și editat de pe unul și același dispozitiv.

Tot în prolog am observat că folosești foarte des virgula și uneori chiar faci exces. O aranjezi acolo unde nu-i este locul și nu are nici o atribuție.

La începutul primului capitol povestea ta seamănă izbitor de mult cu o altă poveste întâlnită pe Wattpad cu un an sau doi în urmă. Și exact ca și în prolog, ai ceva virgule în plus.

În capitolul doi povestești la persoana a treia, iar brusc ai un mini fragment la persoana întâi, apoi ai revenit din nou la persoana a treia. Este foarte ciudat și nu cred că e deloc ok. Și mai ai tot în capitolul doi un gând ce l-ai scris cu italic. De ce? Care este sensul? Nu tot gândurile ei sunt? Mai sus ai scris simplu ceea gândea ea, dar mai jos de ce ai scrie cu italic?

Din ceea ce am citit în continuare am putut cu ușurință să deduc clișeul din povestea ta. Ea abia îl vede, dar deja neagă că îl place. El este un înfumurat ce are tangențe din ce în ce mai dese cu ea și se oferă să o conducă peste tot.

Însă mă bucură faptul că ai alineate și linia de dialog în povestea ta. Îți doresc mult succes în continuare.

Nota: 2

Plata: O părere detaliată din care să deduc că ai citit la primele trei capitole din cartea mea „Glasul inimii mele".

~ BIBI

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum