Titlu:
Este o abordare des întâlnită să pui drept titlu numele unui personaj, așa că nu o recomand. Văd că tu ai pus numele clanului, dar totuși, sigur găseai ceva mai creativ. Sunt sigură că poți pune un alt titlu, unul original!Coperta:
Coperta arată bine și mă bucur să văd că ai apelat la unul dintre membrii grupului nostru pentru a o confecționa.Descrierea:
Descrierea nu sună deloc bine, aceasta având niște exprimări care scârțâie (repetarea lui „tratate", expresia „o face de oaie") și niște greșeli de punctuație, lucruri care se poate regăsi și în conținutul cărții.Conținutul:
Cartea conține nenumărate greșeli gramaticale și ortografice care denotă lipsa de atenție. Ai virgule, litere și puncte lipsă! Nu cunoști regulile care îți spun când și când nu se pune virgula. Literetele le mănânci sau le schimbi după voia inimii, scriind astfel greșit mai multe cuvinte. Și, am văzut o multitudine de propoziții care nu au punct la final. Aceste minusuri fac citirea cărții mult mai grea și nu atrag cititorii, ba din contră, îi îndepărtează. Am văzut multe greșeli de genul: „dând-uși" în loc „dându-și", „îndrăjnești" în loc de „îndrăznești", „concertăm" în loc de „concentrăm", uiți să pui virgulă când e absolut necesar și lista continuă. Poate nu știi când se pune virgula, așa că am să-ți explic. Mai jos sunt câteva din multitudinea de reguli pe care le are folosința virgulei:1. Se pune virgulă între părţi de propoziţie de acelaşi fel, atunci când nu sunt legate prin „ori" și „sau". Exemplu: Am cumpărat: mere, pere, caise.
2. Atributul apozițional se desparte prin virgulă de restul propoziției.
Exemplu: Eleva, Alexia, a plecat imediat ce a auzit clopoțelul.3. Se pune virgulă după un substantiv în cazul vocativ.
Exemplu: Andreea, citește lecția!4. Se pune virgulă după o interjecție.
Exemplu: Ei, ai văzut că poți?5. Între subiect și predicat nu se pune virgulă!
Exemplu: Copilul era în grădină.Excepție face face situația când între subiect și predicat se regăsesc alte părți de propoziție care se despart prin virgulă de restul propoziției.
Exemplu: Copilul, mai devreme, era în grădină.Ar mai fi și alte reguli, dar ți le-am spus doar pe acestea întrucât am observat că acestea lipsesc cu desăvârșire din cartea ta.
Nu știi când să scrii „va" și când „v-a". Se scrie „v-a", fiindcă cratima marchează rostirea într-o singură silabă a două părți de vorbire complet diferite: "v" – pronume personal, forma neaccentuată, persoana a II-a, plural, "a" – verb auxiliar, persoana a III-a, singular. Se scrie „va" atunci când este verbul auxiliar care ajută la formarea timpului viitor. Exemplu: „Ea v-a zis răspunsul corect de fiecare dată, de aceea ea va termina prima testul." Este foarte important să ții minte această regulă.
O altă greșeală gravă este faptul că scrii „vroia" în loc de „voia". La modul indicativ, timpul imperfect, forma corectă a verbului „a voi" este fără „r". Formele cu „r" apar din cauza faptului că acest verb este sinonim cu verbul „a vrea" (care se conjugă „vream").Ține minte că se lasă un spațiu liber după fiecare semn se punctuație, dar niciodată înainte.
Cele trei steluțe se pun întotdeauna la mijloc, nu în stânga și nici în dreapta.
Vorbind despre estetică, alineatele uneori nu există, iar alteori sunt inegale, arătând urât. Dacă acest lucru este din cauza Wattpadului, îți sugerez să reeditezi capitolele.
Ideea este abia la început, deci nu pot să știu în ce direcție te vei îndrepta cu aceasta, dar îți sugerez să creezi o narațiune cât mai complexă și originală, pentru a compensa faptul că mai ai de lucrat la gramatică.
Nota: 1/5
Plata: follow permanent contului meu personal, SaraDoux- și părerea ta sinceră la cartea mea, „Scântei"
— Sara