@DangerExplosion: Supradoză de moarte

85 3 1
                                    

Coperta: Arată bine, îmi place cum ies în evidență nuanțele de vişiniu în strânsă legătură cu personajul principal, dar fontul cu care este scris titlul nu mi se pare destul de potrivit.

Titlul: Este unul original care nu s-a mai folosit pe wattpad, dar atunci când îl pronunț nu sună la fel de bine, parcă ceva nu se leagă.

Descrierea: Din punct de vedere cantitativ este de ajuns, sună bine, nu văd ce aş putea adăuga, însă aş mai reduce din detaliile oferite, de exemplu: nu aş spune că între victimă şi protagonistă există un grad de rudenie, nici măcar numele nu l-aş fi expus, în descriere aş fi notat-o cu „cineva".

Conținut: Aş fi vrut să ai un prolog, o introducere unde coordonatele spațio-temporale să fie expuse alături de imagini artistice care să mă facă să văd locul unde se petrece acțiunea cu ochii închişi.
Eu dacă aş fi fost autorul acestei cărți l-aş fi lăsat pe protagonist să descopere primul cadavrul, să citesc descrierea făcută de el şi să simt cum mi se face „pielea de găină".
Încă un lucru, nu ai alineate, acestea oferă un aspect mult mai plăcut textului în pagină, însă apreciez că foloseşti linia de dialog.
Capitolele mi se par destul de lungi, îmbini într-un mod armonios descrierea cu dialogul.
Unele expresii sunt foarte bune cât şi amuzante: ,,mare de glasuri"; ,,ca o maimuță trimisă în spațiu".
În concluzie ai o carte bună, încearcă să îți menții modul în care o scrii.

Notă:3,5/5

-Gabi

Plata constă în votarea cărții Lesbian or not.

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum