Titlu:
Titlul nu este cel mai atrăgător văzut vreodată, dar nu l-am văzut atât de mult încât să se poată numi clișeic, ceea ce bine. Însă, titlu are un mare impact asupra cititorului, fiind primul lucru cu care au aceștia contact, așa că atunci când citești titlul unei cărți, acel cuvânt/acele cuvinte trebuie să rezume perfect lucrarea și să trezească curiozitate. Așadar, cred că ai putea găsi un titlu mai potrivit.Coperta:
Pe Wattpad și nu numai, coperta contează foarte mult, iar din păcate coperta ta nu se ridică la nivelul așteptărilor. Este doar o imagine cu un scris trântit pe ea. Fontul textului nici măcar nu se potrivește, iar pe lângă acest lucru, mărimea și culoarea sa nu arată bine cu fundalul.Un alt fapt deranjant este că pe copertă se află username-ul tău, când de fapt ar fi trebuit să fie prezent numele sau pseudonimul tău. Între numele de autor și numele contului există o mare diferență. Subiectul acesta a fost dezbătut pe larg în capitolul „Cum să îți alegi pseudonimul?" din cartea noastră plină cu sfaturi „Ajutor printre cuvinte".
Îți sugerez să îți schimbi coperta cât mai repede posibil! Recomandarea mea ar fi să lași o comandă la magazinul nostru grafic. De vreme ce nu văd creditarea nimănui în descriere cărții, bănuiesc că tu ai făcut coperta, iar acest fapt este de admirat, dar mai bine apelezi la cineva din domeniu, pentru a reuși astfel să atragi cititorul cu o copertă cât se poate de frumoasă.
Descrierea:
Descrierea e cam săraca. Nu prea are detalii despre carte, iar tot ce ni se oferă este perspectiva despre viața a personajului principal. Totuși, descrierea unei cărți trebuie să ofere anumite informații care să mă determine să citesc lucrarea. Așa că, cred că ar fi necesar să faci o descriere propriu-zisă a cărții, în care să ne spui câte ceva despre ce vom descoperi în conținutul cărții.Conținutul:
Primul lucru pe care l-am observat a fost acela că alineatele tale sunt inegale. Nu este o mare greșeală, doar că ruinează estetica lucrării.Trecând la gramatică, atunci când dorești să marchezi schimbarea cadrelor și trecerea timpului de-a lungul capitolului, se pun trei steluțe, nici mai mult nici mai puțin. Cele trei steluțe se pun în mijloc. Ghilimelele în limba română se pun astfel: prima pereche jos, iar a doua sus („"). Linia de dialog corectă este: „—". Cratima se scrie: „-", iar cele doua au roluri diametral opuse, deci nu ar trebui confundate.
Ai grijă la spațiile pe care le lași, deoarece după semnele de punctuație lasă doar un spațiu liber, iar înainte de acestea nu se lasă deloc. Am mai văzut și mici greșeli de tastare de genul repetării punctului.
Alte erori care dau dovada de neatenție se referă la structura textului. După fiecare replică trebuie lăsat un spațiu, replicile nu ar trebui lipite una de cealaltă pentru că arată încărcat.
Cât despre idee, pot zice că nu e foarte des întâlnită, dar mi-ar fi plăcut să văd mai multe detalii despre exterior, despre ce îi înconjoară pe protagoniști pentru că mi s-a părut că te-ai concentrat mult pe trăirile și emoțiile și ai uitat de lumea exterioară.
În concluzie, ești neatentă și este păcat să lași mici greșeli de tastare să distrugă corectitudinea ortografică și gramaticală a cărții, așa că ar trebui să editezi cât de curând acele erori.
Nota: 2, 8/5
Plata: follow permanent contului meu personal, SaraDoux- și părerea ta sinceră la cartea mea, „Otrava din vene"
— Sara