Titlul:
Titlul îmi pare unul original. Ce-i drept, am mai întâlnit titluri legate de tema pădurii, dar nu mi se pare că ar cădea în vreo arie clișeică. Fără a citi descrierea sau orice altceva, la prima vedere, acesta dă impresia unei povești/aventuri libere, pe care aș putea o cataloga chiar sălbatică, în sensul bun, vorbind. Totuși, în afară de asta, nu pare că spune prea multe. Acum, depinde și de ce vrei tu, ca autoare, să transmiți. Cărții tale, fiind inclusă în categoria dragoste, poate că i s-ar fi potrivit alt nume. Nu trebuie să-l schimbi în totalitate. Poți păstra tematica această legată de natură. Dar poate încerci să-l mai ,,modelezi" puțin, în așa fel încât un cititor să știe că urmează să citească o carte de dragoste.
Coperta:
Coperta este puțin cam prea simplă, din punctul meu de vedere. Ai folosit o pădure, la propriu. Acum, din nou, la prima vedere vorbind, dacă povestea de dragoste nu se întâmplă în pădure, nu prea este potrivită. Din descriere, am observat că este vorba despre un oraș de la munte. Însă coperta tot nu exprimă asta. Probabil că vrei să păstrezi o atmosferă calmă și liniștită. Însă nu arăți ceea ce trebuie. Știi că, înainte de a citi descrierea, cititorul vede coperta, iar aceasta trebuie să conțină un mic ,,rezumat" al cărții. Coperta trebuie să fie oglinda plot-ului tău.
Numele tău mi se pare puțin nepotrivit scris, în sensul că ar trebui să renunți la numere. Scrie doar cele două prenume. Numele de utilizator, deși acest lucru se încalcă și în unele dintre cele mai bune lucrări de pe Wattpad, nu se trece pe copertă sau cel puțin, nu se trec numerele.
Vorbind despre font și despre cum arată titlul, sincer, este puțin cam simplu. Nu trebuie să fie foarte încărcată coperta, dar este doar o poză cu un scris pe ea. Numele tău nu se distinge din prima. Titlul, se distinge, totuși. Dar, pentru a păstra acel alb simplu ca și culoare, poate vrei să schimbi stilul fontului puțin. De asemenea, am văzut că ai un citat pe copertă. Nu am reușit să citesc ce scrie. Fontul este prea mic și cred că s-a folosit și puțină transparență sau o umbră greșită. Mi se pare că este bine poziționat acel citat, raportându-mă la poza de fundal, dar este prea mic. Nu se vede deloc.
Descrierea:
La prima vedere arată bine, ai folosit bine alineatele. Nu am observat greșeli gramaticale (decât o mică literă lipsă la cuvântul ,,independent"; l-ai scris ,,idependent"), ai o exprimare ușoară și corectă. Vorbind despre semnele de punctuație, la capitolul ,,virgule", am văzut că stai foarte bine. Am, totuși, un singur lucru de spus. Ghilimelele pe care le-ai folosit pentru citat nu sunt corecte. Ghilimelele românești sunt așa: prima pereche (cea de la început) este jos, iar cea de-a doua pereche (cea de la final) este sus. În rest, după cum spuneam, din punct de vedere gramatical, arată foarte bine.
Trecând la ce ai scris, la propriu, mi se pare puțin cam lungă și cam prea detaliată pentru fiecare dintre personaje. Deja știm că personajul principal feminin pleacă de la un soț abuziv și are un copil de patru ani, pe când personajul principal masculin a fost abandonat de părinți și stă cu mătușa lui. Nu spun că nu e în regulă să prezinți puțin personajele, dar deja ai dat cam prea mult din prima. De exemplu, trecutul personajului feminin, în care este implicat un soț abuziv, l-ai fi putut lăsa pentru a fi descoperit de către cititor, pe parcursul lucrării. Același lucru se aplică și pentru trecutul personajului masculin, cu abandonul. Adică, practic, tot ce ar fi trebuit să aflăm din lucrare despre personajele tale, le-am aflat din descriere. Deja știm din start că vor avea o poveste de dragoste și gata! Nu mai trebuie să citim cartea. De aceea, poate ar trebui să faci o altă prezentare a personajelor și să lași cititorul să le descopere.