@AlexiaFrost: Cu dragoste, din Orientul Mijlociu

40 3 6
                                    

Titlu: Este un titlu absolut nepotrivit. Este mult prea lung și sună de parcă ai făcut o combinație dintre două titluri. Cred că ar trebui să te gândești la ceva mai scurt și care să se potrivească exact la subiectul tău.

Coperta: Această imagine pe care doar s-a aplicat titlul nu cred nici de cum că poate fi numită copertă. Da, înțeleg că în poveste merge vorba despre protagonistă și cadourile prețioase pe care le primește, însă nu crezi că nu trebuia să fie un inel aici? Iar fonturile ce le-ai aplicat sunt oribile. Ai o amestecătură formată din trei stiluri, ceea ce strică totul. Îți recomand să dai o comandă la magazinul nostru grafic.

Descriere: Chiar dacă nu am depistat greșeli gramaticale, am observat că îți lipsesc cu desăvârșire alineatele. Un text arată mai aranjat atunci când are alineate. Iar ,,Lectură plăcută" nu cred că își are rostul acolo. Puteai să o bagi undeva la început sau sfârșit de capitol, dar nici de cum la sfârșitul descrierii.

Conținut: În majoritatea capitolelor îți lipsesc alineatele. Iar în capitolele în care sunt prezente alineatele, sunt mult prea scurte. Trebuie să lași un spațiu mai mare decât două sau trei tastări. Și nu era neapărat să pui la fiecare capitol ,,el, ea" . Puteai pur și simplu să faci câte un capitol din perspectiva fiecăruia sau să marchezi acel gând cu numele personajului.

Mi-a fost greu să citesc această carte pentru că ai un mod foarte greoi de a povesti. De parcă nu ar decurge totul natural, ci forțat. Unele momente mi-au părut oarecum absurde. Cum poți să pleci în altă țară doar pentru un bărbat? Dacă e un maniac sau violator în serie? Cum spuneam, pare prostesc gestul său.

În plan de gramatică nu am sesizat greșeli. Poate doar câte greșeli mici de tastare.

Nota: 2

Plata: O părere la primele trei capitole din cartea mea ,,Glasul inimii mele".

~ Bibi

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum