Plăceri întunecate - BiancaBieBi

116 8 3
                                    

Titlul: „Plăceri întunecate" nu e un titlu tocmai bun. Mi se pare destul de clișeic sincer, am mai întâlnit aceste cuvinte, cât și această alăturare de cuvinte până acum. Nimic nou, nimic ce să scoată cartea din anonimat, nimic ce să atragă. Să nu mai zic de acele doua emoticoane folosite cu un 18 tăiat. Da, am înțeles toți că se vrea a fi o lucrare destinată adulților, puteai să arăți asta și dacă scriai simplu în primul rând din descriere și atât, fără emoticoane care să strice aspectul și care să arate neprofesional.

Autor: De obicei nu țin să critic numele de autor pe care fiecare persoană în parte și-l alege, asta e decizia fiecăruia. Dar dacă numele tău de autor este același ca și usernameul de pe wattpad „BiancaBieBi", trebuie să îți spun clar că este o problemă. Ai văzut vreun autor care se vrea a fi respectat să își pună așa ceva? Alege un pseudonim format din nume si prenume dacă vrei să inspiri respect și profesionalism. Astfel pari doar o fetiță de 13 ani care abia a descoperit wattpadul și a venit să își arunce aici fanteziile sexuale pe care le-a citit în alte cărți și le-a văzut în filme. Nu cred că mai e nevoie să spun cât de urât arată numele acesta de autor pe copertă.

Categoria: Aventură, cred sincer că ai încurcat categoriile între ele, căci altfel nu-mi explic cum poți să pui această lucrare la această categorie. Dacă personajele principale au vreo aventură sexuală, își exercită aici fiecare puterea și își pun în aplicarea fanteziile, asta nu înseamnă că lucrarea se încadrează la categoria aventură. 

Coperta: Nu sunt vreun grafician renumit pentru a putea critica o copertă în cele mai mici detalii, dar cu siguranță pot să am o părere și să critic aspectul. Coperta aceasta e oribilă. E doar o poză pe care este aruncat titlul cu un font oribil și o culoare și mai oribilă. Autorul abia se vede cocoțat acolo sus. Dacă nu mă înșală privirea, și nu cred că mă înșală, pentru titlu s-au folosit doua fonturi diferite, nici nu am cuvinte să îți spun cât de urât arată de fapt. Plus că ultimul cuvânt e poziționat atât de prost încât pare tăiat. Și de ce Dumnezeu să ai un titlu pus din margine în margine? Și de ce e întunecat scris cu majusculă când doar cuvintele proprii trebuie scrise astfel?

Clar coperta aceasta trebuie schimbată, pe mine personal mă dor ochii numai uitându-mă la ea. Să nu mai zic că poza folosită nu este tocmai cea mai fericită alegere. Nu toți ne pricepem la grafice, nici eu nu mă pricep și la fel ca și tine am cărți pe care le-am pus în secțiunea destinată adulților, dar cu siguranță am cerut o copertă la un Cover Shop care se vrea a fi cât de cât respectabil. Există pe wattpad o grămadă de graficieni amatori destul de pricepuți, nu mi-ar încăpea în critică să îți dau atâtea exemple. Trebuie doar să vrei să îi găsești. Chiar și noi aici pe EchipaWatt avem o carte special creată pentru grafice, se numește „Magazin grafic", încearcă-ți norocul acolo, poate o să te ajute cineva dacă completezi formularul.

Descrierea: După titlul care lasă mult de dorit și coperta absolut respingătoare, cititorul da nas în nas cu descrierea. Eu una după ce aș fi văzut titlul și coperta nici măcar nu m-aș mai fi uitat la descriere dacă eram un simplu cititor. Dar să spunem că sunt totuși utilizatori pe aici care decid să citească și descrierea, aceasta ar fi trebuit să fie un plus pentru lucrarea ta, să atragă, dar lasă mult de dorit.

Încă din prima propoziție există o greșeală de scriere și nu cred că trebuie să îți spun din nou toată placa cu emoticoanele. Mai departe aș fi vrut să văd niște alineate, poate o descriere mai amplă. Tu mi-ai aruncat acolo o descriere succintă a celor două personaje și gata, na descriere. Nu, nu se face așa ceva. O descriere trebuie să te intrige, să te facă ca și cititor să-ți dorești să citești cartea, să lase loc de mister. Descrierea ta nu face asta. Poate se găsesc câteva copilițe de pe aici să citească cartea, dar o persoană matură cu o gândire mai dezvoltată care deja are o oarecare experiență în spate, nu s-ar atinge de această carte.

Critici IV |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum