Titlu: Nu pot spune că este unul original, deoarece acest titlul este întâlnit în mai bine de trei exemplare. Totuşi apreciez că are legătură cu conținutul cărții, ba chiar este elementul central.
Coperta: Este bunişoară, dar se putea şi mai bine. Aş fi vrut ca acel trandafir negru să iasă oarecum în evidență. Coperta este mult prea întunecată şi nu pune anumite simboluri în prim-plan.
Descrierea: Oferă cam multe detalii din punctul meu de vedere. Puteai să nu spui în ce constă „blestemul trandafirului negru", ar fi fost mai interesant să nu aflu din descriere. Ai şi o mică greşeală gramaticală, ai scris „prietenl".
Conținutul: O introducere destul de bună, dar aş fi vrut ca Elijah să explice de unde şi-a dat seama că Seb e sigur la părinți, ca nu îi plac marionetele etc, să nu se rezume la faptul că părinții săi lucrează în domeniu.
Tot aici în primul capitol am mai găsit altă greşeală, ai scris „doar de" în loc de „doar ce". Mi-a plăcut ultimul paragraf din acest capitol. Nu foloseşti linia de dialog potrivită, dar asta se poate rezolva uşor.
Greşeli gramaticale am mai întâlnit decât în ultimul penultimul capitol, ai scris „mițea".
Capitolele sunt prea scurte din punctul meu de vedere.
Aş vrea un pic mai multă descriere (să descrii mai amănunțit trăirile personajelor în anumite momente).
Ar fi bine să povesteşti din perspectiva mai multor personaje.
În rest ideea cărții în sine îmi place, sper să duci această lucrare până la capăt.Notă: 3, 5/5
-Gabi
Plata constă într-o părere sinceră la cartea mea aflată în colaborare.