' 31

9K 542 135
                                    

Sarah tidak menjawab . Tangan kanannya memegang kemas pistol di belakang pinggangnya . Harry melangkah ke arahnya dengan senyuman di bibir .

" com'è la tua vita ? " soal Harry . Tangannya membelai M-4 Carbine . Sarah berundur setapak ke belakang . Gila betul mamat ni .

" piuttosto buono " fasih bibirnya menutur bahasa asing . Zafriel ternganga luas . Melupakan keadaan sekeliling . Dia tak sangka budak ni fasih berbahasa Itali .

Mucung M-4 Carbine di tolak-tolak ke dada Sarah . Berkerut dahi gadis itu . Sudah lama dia tidak melihat senyuman itu . Sarah mengigit bibir . Badan pistol dipegang kuat dan ditepis ke tepi .

" per cosa vuoi venire qui ? "

" sono venuto a mantenere la mia promessa sei anni fa " katanya sinis .

" oh dimentica , hariz con raykal è di nuovo vivo . più prurito è la mia mano per uccidere le persone " Harry tergelak kuat . Anak buahnya turut ikut ketawa . Sarah memandang tajam .

" fanculo Harry ! non toccare mai nessuno ! " tengking Sarah bengang .

Pistol ditarik keluar . Diacukan kepada Harry . Tawa lelaki itu berhenti . Anak buahnya turut mengangkat senjata masing-masing . Wajah Harry bertukar ketat . Mata kelabunya jatuh ke pistol di tangan Sarah. Dia tersenyum sinis .

" kalau kau nak selamat , turunkan pistol kau " Harry bersuara keras . Sarah mengeleng perlahan . Mata hitamnya sudah bertukar warna . Posisi pistol diubah . Satu tembakan dilepaskan .

Seorang anak buah Harry jatuh . Darah merah mengalir dari dadanya yang berlubang . Harry mengetap rahang . M-4 Carbine diangkat dan dihentak ke sisi kepala Sarah .

" arghh "

Terlepas genggaman pistol di tangan . Sarah menekup sisi kepalanya . Pandangan mula berpinar-pinar . Dahi Sarah berkerut halus . Merasa basah di tapak tangannya . Ah sudah !

" Rayyan ! kumpul budak-budak datang bawah sekarang ! " arahnya . Zafriel meraup wajah kasar . Pistol tidak bersama dengannya . Kalau keluar ni , naya kena bunuh .

" budak lemah macam kau nak bunuh aku ? " Harry menyepak kepala gadis itu sekali lagi . Sarah merengkok kesakitan . Tapak kasut Harry menekan kaki Sarah sebelum kaki itu dipijak kuat . Sehingga menghasilkan bunyi .

" arghhh !"

Sarah gigit bibir kuat . Pada waktu itu juga , budak-budak Zafriel keluar . Harry berdecit geram . Kalau nak dibandingkan dengan anak buahnya . Anak buah Zafriel lagi banyak . Harry mengacukan M-4 ke Sarah .

" cubalah dekat . kalau korang nak budak ni mati "

Teragak-agak anak buah Zafriel ingin menyerang . Kalau mereka melepaskan tembakan , nyawa Sarah akan melayang . Zack mengerling Zafriel . Ketuanya memberi isyarat . Zack mengangguk .

Satu , dua , tiga .

BANG !

BANG !

BANG !

Beberapa anak buah Harry rebah . Harry mendengus geram . Kolar Sarah ditarik kasar . Sarah mengerang kesakitan . Kakinya tidak boleh bergerak . Zafriel melangkah berhati-hati ke arah Zack . AK-5 disambut daripada salah seorang anak buahnya . Anak buah Harry mula melepaskan tembakan . Cepat Zafriel bersembunyi di belakang tiang . Mucung pistol dihalakan kepada mereka . Picu ditarik .

S1 | Mafia Academy ✓Where stories live. Discover now