×90×

893 91 44
                                    

Jm-Affet beni. Bebeğim ve sen ikinizde beni affedin.

Ağlamamak için titreyen dudaklarını ısırarak boynuma sarıldığında ellerimi sırtına koyarak başımı boynuna ve sonsuz kokusuna gömmüştüm. Üzerimizden akan sıcak su tüm acılarımızı alıp götürüyormuş gibi hissettirirken sarılmanın yaşattığı mutluluğu hiçbir şeye değişmezdim.

Yavaşça geri çekildiğinde dudaklarını ve yanaklarını yavaş yavaş öperek tekrar sarılmıştım. Elimde olursa bu günden itibaren ona hep sarılmak ve böyle kalmak istiyordum. Tabi şuan olduğu gibi çıplak olmasak da olurdu.

~

Jm-Yani sen aslında mekanı patlattığında kaçmayı başarmış mıydın?

"Hıhı, o mekanda eskiden beri hep patlayıcılar sakladığını biliyordum. sadece patlayıcılardan biri tahminimden daha erken patladığından dışarı çıkmayı başaramadan yaralanarak düşmüştüm.

Gücümü toplamak, ayağa kalkmak ve kendimi mekandan dışarı atmak biraz uzun sürmüştü. Ve arka kapıdan  dışarı çıkar çıkmaz en son ve büyük patlama olmuştu sanırım o an bilincimi kaybetmiştim.

Kendime geldiğimde her taraf yanıyordu hatta yangın azalmıştı. Belkide yarım saat yada bir saat öylece baygın yatmıştım. Patlamada dışarı çıkacakken sırtıma bir şey düşmüştü yanarak.... izlerin bu kadar kalıcı  olacağını düşünmemiştim"

Jm-Hala acıyor mu?

Ellerimi sırtında gezdirerek masaj yapmıştım.

"Hayır tamamen iyileşti"

Victoria

Kollarının arasında başımı göğsüne yaslamış küvetin içerisinde uzanarak birbirimizin yokluğunda ve o gün olay gününde olan her şeyi konuşmuştuk.

Parmağımla çenesinden boynuna kadar bir yol çizerek kendi halimde onu farklı  açılardan izlemenin keyfini çıkarıyordum.

"Jimin?

Jm- Hmm?

"Ben yokken hiç yaptın mı?"

Biranda yüz ifadesi değişmiş ve ciddi bir hall almıştı.

Jm-Neee? Tabiki hayır senden başkasına nasıl dokunacağımı düşünürsün? Benim kalbimde sen varsın ve kalbim başkasına aitken vücudum da bir başkasıyla olamaz.

"Jimin aslında ben başka bir şey sormuştum ben yokken hiç alköl kullandın mı anlamında?"

Utanarak saçlarını karıştırmıştı.

Jm-Öyle söylesene bende başka bir anlamda anladım işte.

"Sorun değil söylediklerin çok hoşuma gitti. Yani bana ve duygularına sadık kalman"

Gülümseyerek bir şeyler söyleyecekmiş gibi bakışlarını tavana dikmiş ve saçlarımla oynamaya başlamıştı.

Jm-Asıl soruna gelirsek hayır hiç yapmadım. Yani sana olan sözümü bozmadım ve alköl kullanmadım

"Yahhh gerçekten mi?"

Biranda sevinçle doğrulduğumda şaşırarak bana bakmıştı.

Jm-Nee? Senin gittiğini sanıyor olabilirdim ama bu sana verdiğim sözleri bozacağım analamına gelmiyordu. Çünkü sen beni o şeylerden vazgeçirmek için çok uğraşmıştın ve o lanet şeylerden senin sayende kurtulmuştum. Tekrar yapmazdım asla...

Hemen uzanarak çenesinden bir kaç kez öperek tekrar başımı sıcacık göğsüne yaslayıp kendi kendime gülümsemeye devam etmiştim.

Jm- Victoria peki bebeğimiz şuan iyi mi?

"Nasıl yani?"

Jm-Yani biz seninle az önce sahilde seviştik ve hiç masum bir sevişme  değildi.

"Haaa sen onu kastediyorsun... merak etme birşeyi yoktur şuan daha ilk haftalar ve oldukça sağlıklı bir bebek"

Jm-Demekki annesine çekmiş onun gibi çok güçlü.

"Gerçekten öyle mi düşünüyorsun? Çok güçlü olduğumu?"

Jm-Tabiki öyle. Sen benim bu hayatta tanıdığım en güçlü ve cesur insansın.

Gülümseyerek göğsünden öptüğümde garip sesler çıakrmaya başlamıştı.

"Ne? Ne oldu?"

Jm- Hiç sadece etkileniyor olabilir miyim acaba?

"Yaa o zaman daha sık mı yapmalıyım?"

Jm-Çok etkilenince sonunda ne olacağını biliyorsun.

"Evet biliyorum. Biz sevişiyor olacağız"

Jm-Çok güzel....biliyorsun ama artık sık sık yapamayız çünkü bizim minik bir bebeğimiz var. Ona iyi bakmalıyız.

Düşünceli olması hoşuma gitmişti. Aslında bu duruma bu kadar çabuk alışacağını düşünmemiştim.

Jm-Düşünsene bir sürü abisi olacak. Onunla ilgilenen ona güzel hediyeler alacak kocaman bir ailesi olacak.

"Evet aynen öyle. Bir gün önceye kadar onu tek başıma büyüteceğimi düşünüyordum şuansa.... gerçekten bu olanlara inanamıyorum o sahile bu gece gitmemiş olsaydım ve seni görmeseydimbelkide biz daha uzun süre bir birimizden habersiz bir şekilde yaşayacaktık"

Jm-Evet her geçen gün daha çok ölerek yaşayacaktık. Dayanamıyordum sensiz. Olmuyordu... Gerçekten son zamanlar kalbim bazen duruyor gibi hissediyordum. Hatta belkide bir süre sonra kalbim biranda duracak ve ben sonsuza kadar-

Hemen parmaklarımla dudaklarını kapatarak konuşmasını engellemiştim.

"Hadi artık kötü şeyler konuşmayalım. Ayrıca ben diğerlerini çok özledim babamı ve minik güzelliği,  hadi giyinip onları görmeye gidelim. Sanırım bu seferde ikinci bir şoku yaşayacaklar. İlkini de beni ilk gördükleri an yaşamışlardı"

Jm-Evet o gün ben de üstüne atlayarak boynuna bıçağı yaslamıştım haa tabi birde beni kandırmıştın odana geldiğimde. Biliyor musun bir birimizden çok farklı olduğumuzu düşünüyordum ama sonra aslında birbirimize ne kadar çok benzediğimizi farkettim...

 Biliyor musun bir birimizden çok farklı olduğumuzu düşünüyordum ama sonra aslında birbirimize ne kadar çok benzediğimizi farkettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin