×11×

1.3K 149 17
                                    

Jb-Sanırım şans bu gün bizden yana.

Th-Demek ki bu gün ölmeyeceğiz hadi takip edelim onu.

Hepsi öndeki adamı takip ederek koşmaya devam ettiler Yorulsalar bile duramazlardı. Tek şansları bu gizemli adamdı.

Daha önce görmedikleri farklı sokaklarla irelilemeye devam ettiler.

Js-Yolun sonu. Önde duvar var nereye koşuyoruz?

Adımlarını yavaşlattıklarında karşıdaki adamı izliyorlardı.

Nj-Bu ne yapıyor böyle? Duvara kafa atmak niyetinde sanırım.

Ama düşündükleri gibi olmamıştı. O iki hamleyle ayaklarını duvardaki boşluklara yerleştirerek hemen duvarın diğer tarafına  atlamıştı.

Jk-Vay canına. Gerçekten bunu beklemiyordum.

Yg-Çok hızlı ve anlaşılan yolun nereye çıktığını biliyor.

Jm-Bizi bulamasınlar diye böyle bir şey yapıyor. Gidelim.

Jimin hemen öne atlayarak duvarı bir kaç hamlede tırmanarak diğer tarafa atlamıştı.

Jin-Takip edelim onu.

Yg-Ben gidiyorum. İçimden bir ses çok farklı şeyler olacak diyor.

Sırayla hepsi hızla duvarın diğer tarafına atlayarak tam kadro halinde toplanmıştılar.

Öndeki kişiyse hala koşmaya devam ediyordu.

Js-Ahh gerçekten daha ne kadaŕ koşacağız? Bu adam hiç yorulmuyor mu?

Söylenerek koşmaya devam ettiler ve bu sefer önlerinde boylarından yükseğe kadar uzanan dikenli teller vardı.

Jk-Hadi ama buna da tırmanacağız demeyin lütfen.

Jm- Eğer o atlarsa biz neden atlamayalım?

Jungkook oflayarak nefeslenmek için dizlerine tutunmuştu.

Nj-Şimdi ne yapıyor?

Gizemli kişi yerdeki taşları itekleyerek bir şeyler arıyordu. Bir noktada durarak ayağıyla taşları iteklediğinde tam o yerde bir boşluk oluşmuştu.

Jm-Ne yapmak istediğini anladım gidelim.

Açtığı boşluktan sürünerek tellerin diğer tarafına geçmişti. Jimin hemen peşinden takip ederek onunla birlikte koşmaya devam etmişti.

Jr-Hadi gidelim....

Herkes teker teker geçerek ikisini takip etmişti.

Jimin ona yardım eden gizemli adamla birlikte en önde koşmaya devam ediyordu.

Etrafına baktığında daha önce böyle bir yerin olduğundan bile habersiz olduğunu düşündü. Çok güzel sessiz bir yerdi. Etrafta hiç bir ev ve ya insan gözükmüyordu. Hatta şuan nerde olduklarını bile bilmiyordu.

Jm-Burayı gerçekten nasıl buldun?

Düşündüğü gibi olmuştu. Yine ondan  cevap alamamıştı.

Adam biranda durarak yerde birşeyler aramaya başlamıştı.

Jm-Bir şey mi düşürdün?

Jimin yerde açılan kapıyla şaşkınca yanındaki adama dönmüştü.

Jm-Sen gerçekten kimsin? Ve bu gizli kapının merdivenleri nereye çıkıyor?

Adam hiçbir şey söylemeden yerin altına uzanan merdivenleri inmeye başlamıştı

Jimin bu sefer gerçekten tedirgin olmuştu. Çünkü anlaşılan bu adam öylesine biri değildi ve öylesine onlara yardım etmiyordu.

Ama merak ediyordu. Gerçekten bu kişinin kim olduğunu ve neden onlara yardım ettiğini merak ediyordu. O yüzden fazla düşünmeden yanına varan arkadaşlarıyla birlikte merdivenleri inmişti.

Merdivenlerin sonunda Karanlık bir tunelle ilerlemeye devam ettiler. Ve en sonda gördükleri işık onları sevindirmişti.

Tunelin sonunda çıktıkları yeri gördüklerinde hepsi merakla etrafa bakmaya başlamıştı.

Görmeyi bekledikleri şey kesinlikle muhteşem manzaralı bir villa değildi.

Th-Şuan sizinde gözlerinizde bir parıltı var mı? Benim gözlerimde yıldızlar çıkıyır çünkü...

Hepsi Taehyungun söylediği şeye gülerek yorgunlukla çimenlerin üzerine uzandılar.

Nj-Hey bize gelmemizi işaret ediyor.

Jb-Gitmeli miyiz? Bence şuan da güvende sayılırız.

Jm-Sizi bilmiyorum ama ben gidiyorum. Çünkü kim olduğunu merak ediyorum. Bizi buraya kadar getirmiş ve o güzel villaya davet ediyorsa demekki bize kim olduğunu söyleyecek.

Başka bir şey söylemeden kapıya kadar koşmuştu.

Yg-Gidelim. Ya hep ya hiç. Birlikte gitmeliyiz...

 Birlikte gitmeliyiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İşte o villa😁

Ve olaylar artık önemli dönüm noktasına geldi😉

Bakalım neler olcek?

Hoşçakayyyyy🤗🤗🤗

Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin